piątek, 30 stycznia 2015

Wieczorne rozmyślania.

Każdy wieczór to kolejna szansa aby nawiązać szczery dialog z kochającym Bogiem.
*
Świeże powietrze, światło uzdrawiają i dają odpoczynek duszy, lecz największe ukojenie płynie z kochającego serca Bożego! 
 A w ciszy wieczoru słowa płyną prosto z serca do serca.
*
Pan Jezus wzywa każdego potrzebującego, spracowanego, obciążonego, zatroskanego

Ewangelia Mateusza 11,28:"Pójdźcie do mnie wszyscy, którzy jesteście spracowani i obciążeni, a Ja wam dam ukojenie."
*
Ewangelia Jana 14,27: "Pokój zostawiam , mój pokój daję wam, nie jak świat daje, Ja wam daję. Niech się nie trwoży serce wasze i niech się nie lęka."
*
Ewangelia Jana 16,33:"To powiedziałem wam, abyście we mnie pokój mieli. Na świecie ucisk mieć będziecie, ale ufajcie, Ja zwyciężyłem świat."
*
Ewangelia Jana 15,4-5:"Trwajcie we mnie, a Ja w was, bo beze mnie nic uczynić nie możecie."
*
Księga Jeremiasza 33,2-3:"Tak mówi Pan, który uczynił ziemię, Pan, który ją stworzył umocnił, Pan jego imię."
Wołaj do mnie, a odpowiem ci i oznajmię  ci rzeczy  wielkie i niedostępne, o których nie wiesz! 
*
Księga Jozuego 1,8-9:" Niechaj nie oddala się księga  tego zakonu od twoich ust, ale rozmyślaj  o niej we dnie i w nocy, aby ściśle czynić wszystko, co w niej jest napisane bo wtedy poszczęści się twojej drodze i wtedy będzie ci się powodziło. Czy nie przykazałem ci:

Bądź mocny i mężny? Nie bój się i nie lękaj się, bo Pan, Bóg twój będzie z tobą wszędzie, dokądkolwiek pójdziesz."
*
Nasze życie jest tym czym czynią je nasze myśli.
*
Więc spraw wokół siebie ciszę, gdy chcesz usłyszeć śpiew swojej duszy i głos kochającego cię Boga.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zapraszam do komentowania i wyrażania opinii na temat artykułów,które najbardziej Cię dotknęły na blogu.