czwartek, 2 marca 2017

Papież Franciszek uzna Maryję(Marię)za współodkupicielkę razem z Jezusem?

Jest to nie zgodne z Biblią i nauką Pana Jezusa Chrystusa ani też z wolą Boga!Ponieważ Duch Święty przez usta apostoła Piotra mówi do kapłanów, arcykapłanów, starszych, przewodników ludu i całego ludu, "że nie ma w nikim innym zbawienia-jak tylko w imieniu Jezusa Chrystusa Nazareńskiego, ukrzyżowanego,którego Bóg wzbudził z martwych;albowiem nie ma innego imienia pod niebem danego ludziom, przez które moglibyśmy być zbawieni. Dzieje Apostolskie 4,5-12.
Dzieje Apostolskie 4,5-12: "A następnego dnia zebrali się w Jerozolimie ich przełożeni i starsi, i uczeni w Piśmie oraz Annasz, arcykapłan, i Kaifasz, i Jan, i Aleksander, i wszyscy, ilu ich było z rodu arcykapłańskiego i  postawiwszy ich pośrodku, pytali się: Jaką mocą albo w czyim imieniu to uczyniliście?Wtedy Piotr, pełen Ducha Świętego, rzekł do nich: Przełożeni ludu i starsi!Jeżeli my dziś jesteśmy przesłuchiwani z powodu dobrodziejstwa wyświadczonego człowiekowi choremu, dzięki czemu został on uzdrowiony,to niech wam wszystkim i całemu ludowi izraelskiemu wiadome będzie, że stało się to w imieniu Jezusa Chrystusa Nazareńskiego, którego wy ukrzyżowaliście, którego Bóg wzbudził z martwych; dzięki niemu ten oto stoi zdrów przed wami.On to jest owym kamieniem odrzuconym przez was, budujących, On stał się kamieniem węgielnym. I nie ma w nikim innym zbawienia; albowiem nie ma żadnego innego imienia pod niebem, danego ludziom, przez które moglibyśmy być zbawieni."
Ewangelia Mateusza 1,21: I urodzi syna i nadasz mu imię JEZUS, albowiem On zbawi lud swój od grzechów jego.
Ewangelia Mateusza 1,21:" A urodzi syna i nadasz mu imię Jezus; albowiem On zbawi lud swój od grzechów jego."

 Tak więc imię Maryja(Maria)nie jest nam dane od Boga i nie może być współodkupicielką, ponieważ  to sam Bóg jest odkupicielem jak napisane jest w Ewangelii Łukasza 1,68.
Ewangelii Łukasza 1,68:"Błogosławiony Pan, Bóg Izraela, że nawiedził lud swój i dokonał jego odkupienia." W Ewangelii Jana 3,16.
Ewangelia Jana 3,16:"Albowiem tak Bóg umiłował świat, że Syna swego jednorodzonego dał, aby każdy, kto weń wierzy, nie zginął, ale miał żywot wieczny."
List do Hebrajczyków 7,25:"Dlatego też może zbawić na zawsze tych, którzy przez niego przystępują do Boga, bo żyje zawsze, aby się wstawiać za nimi."
List do Hebrajczyków 7,25 ostrzega i poucza wszystkich "Dlatego też może zbawić na zawsze tych, którzy przez niego przystępują do Boga, bo żyje zawsze, aby się wstawiać za nimi."
W Biblii Tysiąclecia w Ewangelii Jana 14,6:"Ja jestem drogą i prawdą, i życiem. Nikt nie przychodzi do Ojca inaczej jak tylko przeze Mnie."
*Niezgodne z Biblią jest oddawanie  czci Maryi(Marii)jako Stworzeniu Bożemu. Bóg  ją stworzył. 
Ewangelia Łukasza 4,8:"A odpowiadając Jezus rzekł mu(to jest diabłu): Albowiem napisano: Panu Bogu swemu pokłon oddawać i tylko jemu będziesz służył."
 List do Rzymian 1,22-25:"Mienili się mądrymi, a stali się głupi.I zamienili chwałę nieśmiertelnego Boga na obrazy przedstawiające śmiertelnego człowieka, a nawet ptaki, czworonożne zwierzęta i płazy;dlatego też wydał ich Bóg na łup pożądliwości ich serc ku nieczystości, aby bezcześcili ciała swoje między sobą,ponieważ zamienili Boga prawdziwego na fałszywego i oddawali cześć, i służyli stworzeniu zamiast Stwórcy, który jest błogosławiony na wieki. Amen."
Maryja(Maria)jest matką syna człowieczego Jezusa, prawdziwego człowieka, nie Jezusa Boga, który ją stworzył dlatego  na weselu w Kanie nazwał Maryję(Marię), niewiasto-czego ode mnie chcesz? 
Ewangelia Jana 2,4:"I rzekł do niej Jezus: Czego chcesz ode mnie, niewiasto? Jeszcze nie nadeszła godzina moja."
*Niezgodne  z Biblią i nauką Pana Jezusa i wolą Ojca Jezusa, Boga modlenie się do Maryi(Marii) i czynienie z niej pośredniczki, pocieszycielki, wstawienniczki. Bo taką funkcję Bóg wyznaczył swojemu Synowi Jezusowi Chrystusowi, w którym zamieszkał sam Ojciec.Ewangelia Jana 14,11:"Wierzcie mi, że Ja jestem w Ojcu, a Ojciec we mnie; a jeśliby tak nie było, to dla samych uczynków wierzcie."
Ewangelia Jana 14,11:"Wierzcie mi, że Ja jestem w Ojcu, a Ojciec we mnie; a jeśliby tak nie było, to dla samych uczynków wierzcie."
1 Tymoteusza 2,5-6:"Albowiem jeden jest Bóg, jeden też pośrednik między Bogiem a ludźmi, człowiek Chrystus Jezus, Który siebie samego złożył jako okup za wszystkich, aby o tym świadczono we właściwym czasie." 
I teraz jest ten właściwy czas, bo narobiono wielu pośredników obok samego, powołanego przez  Boga, Jezusa Chrystusa.
1 List Jana 2,1:"Dzieci moje, to wam piszę, abyście nie grzeszyli. A jeśliby kto zgrzeszył, mamy orędownika u Ojca, Jezusa Chrystusa, który jest sprawiedliwy."
 Prawdziwy Wszechmocny Żywy Bóg i Stwórca wszystkiego i Zbawiciel nienawidzi figur i obrazów ponieważ są oszustwem i nie ma w tym ducha. 5 Mojżeszowa 16,21-22:"Nie będziesz sobie sadził świętego drzewa jakiegokolwiek rodzaju przy ołtarzu Pana, Boga twego, który sobie zbudujesz.Nie postawisz też sobie pomnika, którego Pan, Bóg twój nienawidzi." I nakazuje swojemu ludowi w 
3 Mojżeszowej 19,4:" Nie zwracajcie się do bałwanów i nie sporządzajcie sobie bogów odlewanych z metalu. Ja, Pan, jestem Bogiem waszym." Ten zakaz powtórzony jest w bardzo wielu miejscach Starego i Nowego Testamentu. I w  3 Mojżeszowej 26,1-4.6:"Nie będziecie czynili sobie bałwanów ani stawiali sobie podobizny rzeźbionej, ani kamiennych pomników, ani też umieszczali kamiennych obrazów w ziemi waszej, by im się kłaniać; gdyż Ja, Pan, jestem Bogiem waszym.Będziecie przestrzegać moich sabatów i czcić moją świątynię; Jam jest Pan.Jeżeli będziecie postępować według moich ustaw i przestrzegać moich przykazań i je wykonywać,To dam wam deszcze w swoim czasie właściwym, a ziemia dawać będzie swój plon i drzewo polne swój owoc.Udzielę pokoju temu krajowi, będziecie spoczywać, a nikt was nie przestraszy. Wytępię dzikie zwierzęta z ziemi i miecz nie będzie przechodził przez wasz kraj."
3 Mojżeszowej 26,1-4.6:"Nie będziecie czynili sobie bałwanów ani stawiali sobie podobizny rzeźbionej, ani kamiennych pomników, ani też umieszczali kamiennych obrazów w ziemi waszej, by im się kłaniać; gdyż Ja, Pan, jestem Bogiem waszym.Będziecie przestrzegać moich sabatów i czcić moją świątynię; Jam jest Pan.Jeżeli będziecie postępować według moich ustaw i przestrzegać moich przykazań i je wykonywać,To dam wam deszcze w swoim czasie właściwym, a ziemia dawać będzie swój plon i drzewo polne swój owoc.Udzielę pokoju temu krajowi, będziecie spoczywać, a nikt was nie przestraszy. Wytępię dzikie zwierzęta z ziemi i miecz nie będzie przechodził przez wasz kraj."  
5 Mojżeszowa 7,25-26:"Posągi ich bogów spalisz ogniem. Nie pożądaj srebra i złota, które jest na nich, abyś się przez nie nie usidlił, gdyż jest to obrzydliwością dla Pana, Boga twego.Nie przynoś tej obrzydliwości do twego domu, bo zostaniesz obłożony klątwą tak, jak ono. Będziesz się tym brzydził i czuł do tego wstręt, gdyż jest to obłożone klątwą." 
5 Mojżeszowa 4,15-19:"Strzeżcie usilnie dusz waszych, gdyż nie widzieliście żadnej postaci, gdy Pan mówił do was na Horebie spośród ognia,a byście nie popełnili grzechu i nie sporządzili sobie podobizny rzeźbionej, czy to w kształcie mężczyzny, czy kobiety."  
Księga Jeremiasza 51,17-18:"Głupi jest każdy człowiek, gdy nie rozumie, że każdy złotnik okryty jest hańbą z powodu bałwana, gdyż oszustwem jest to, co ulał, i nie ma w tym ducha.Są one marnością, robotą wartą śmiechu, zginą, gdy przyjdzie na nie kara." 
Księga Jeremiasza 50,38:"Posucha na jego wody, aby wyschły, gdyż jest to kraj bałwanów, i przez owe straszydła zgłupieli." 
Księga Ezechiela 20,7-8:"I rzekłem do nich: Niech każdy z was odrzuci obrzydliwości miłe dla jego oczu, a nie kalajcie się bałwanami egipskimi - Ja, Pan, jestem waszym Bogiem.Lecz oni byli przekorni wobec mnie i nie chcieli mnie słuchać; nikt nie odrzucił obrzydliwości miłych dla swoich oczu i nie opuścili bałwanów egipskich. Wtedy postanowiłem wylać na nich swoją zapalczywość i dać upust swojemu gniewowi na nich pośród ziemi egipskiej." Księga Ezechiela 18,23.32:"Czy rzeczywiście mam upodobanie w śmierci bezbożnego - mówi Wszechmocny Pan - a nie raczej w tym, by się odwrócił od swoich dróg i żył?Gdyż nie mam upodobania w śmierci śmiertelnika, mówi Wszechmocny Pan. Nawróćcie się więc, a żyć będziecie!" A w Nowym Testamencie powtórzone są te zakazy i nakazy aby ludzie odwrócili się od bałwochwalstwa gdyż w ten sposób oddają cześć diabłu i demonom nie Bogu imają społeczność z demonami a nie z Bogiem.
Dzieje Apostolskie 17,29-31: "Będąc więc z rodu Bożego, nie powinniśmy sądzić, że bóstwo jest podobne do złota albo srebra, albo do kamienia, wytworu sztuki i ludzkiego umysłu.Bóg wprawdzie puszczał płazem czasy niewiedzy, teraz jednak wzywa wszędzie wszystkich ludzi, aby się upamiętali,gdyż wyznaczył dzień, w którym będzie sądził świat sprawiedliwie przez męża, którego ustanowił, potwierdzając to wszystkim przez wskrzeszenie go z martwych."  
List do Rzymian 1,22-23.25:"Mienili się mądrymi, a stali się głupi.I zamienili chwałę nieśmiertelnego Boga na obrazy przedstawiające śmiertelnego człowieka, a nawet ptaki, czworonożne zwierzęta i płazy;dlatego też wydał ich Bóg na łup pożądliwości ich serc ku nieczystości, aby bezcześcili ciała swoje między sobą ponieważ zamienili Boga prawdziwego na fałszywego i oddawali cześć, i służyli stworzeniu zamiast Stwórcy, który jest błogosławiony na wieki. Amen." 1 Koryntian 10,7.14.19-21:"Nie bądźcie też bałwochwalcami, jak niektórzy z nich; jak napisano: Usiadł lud, aby jeść i pić, i wstali, aby się bawić. Nie oddawajmy się też wszeteczeństwu, jak niektórzy z nich oddawali się wszeteczeństwu, i padło ich jednego dnia dwadzieścia trzy tysiące,ani nie kuśmy Pana, jak niektórzy z nich kusili i od wężów poginęli,ani nie szemrajcie, jak niektórzy z nich szemrali, i poginęli z ręki Niszczyciela. Przeto, najmilsi moi, uciekajcie od bałwochwalstwa. Cóż tedy chcę powiedzieć? Czy to, że mięso składane w ofierze bałwanom, jest czymś więcej niż mięsem? Albo że bożek jest czymś więcej niż bałwanem? Nie, chcę powiedzieć, że to, co składają w ofierze, ofiarują demonom, a nie Bogu; ja zaś nie chcę, abyście mieli społeczność z demonami. Nie możecie pić kielicha Pańskiego i kielicha demonów; nie możecie być uczestnikami stołu Pańskiego i stołu demonów." To szatan inspiruje i namawia ludzi aby grzeszyli i stawiali pomniki i obrazy. Objawienie Jana 13,13-15:"I czyni wielkie cuda, tak że i ogień z nieba spuszcza na ziemię na oczach ludzi.I zwodzi mieszkańców ziemi przez cuda, jakie dano mu czynić na oczach zwierzęcia, namawiając mieszkańców ziemi, by postawili posąg zwierzęciu, które ma ranę od miecza, a jednak zostało przy życiu.I dano mu tchnąć ducha w posąg zwierzęcia, aby posąg zwierzęcia przemówił i sprawił, że wszyscy, którzy nie oddali pokłonu posągowi zwierzęcia, zostaną zabici."  
2 Koryntian 4,4:"W których bóg świata tego zaślepił umysły niewierzących, aby im nie świeciło światło ewangelii o chwale Chrystusa, który jest obrazem Boga."  
1 Samuela 15,23:"Gdyż nieposłuszeństwo jest takim samym grzechem, jak czary, a krnąbrność, jak bałwochwalstwo i oddawanie czci obrazom. Ponieważ wzgardziłeś rozkazem Pana, więc i On wzgardził tobą i nie będziesz królem."  
Księga Izajasza 2,8-9.18-20:"Ich ziemia jest pełna bożków, kłaniają się dziełu swoich rąk, temu, co uczyniły ich palce.I tak poniżył się człowiek, i spodlał rodzaj ludzki: Ty im nie przebaczysz. A bożki doszczętnie zginą. I wejdą do jaskiń skalnych i do jam ziemnych ze strachu przed Panem i przed blaskiem jego majestatu, gdy powstanie, aby wstrząsnąć ziemią."
Księga Izajasza 15,22-24:"Do mnie się zwróćcie, wszystkie krańce ziemi, abyście były zbawione, bo Ja jestem Bogiem i nie ma innego.Przysiągłem na siebie, z moich ust wyszła prawda, słowo niezmienne, że przede mną będzie się zginać wszelkie kolano, będzie przysięgał wszelki język,Mówiąc: Jedynie w Panu jest zbawienie i moc, do niego przyjdą ze wstydem wszyscy, którzy się na niego gniewali."
Księga Izajasza 44,24:"Tak mówi Pan, twój Odkupiciel i twój Stwórca jeszcze w łonie matki: Ja jestem Pan, Stwórca wszystkiego, Ja sam rozciągnąłem niebiosa, sam ugruntowałem ziemię - kto był ze mną?"
 Księga Izajasza 47,4:"Tak mówi nasz Odkupiciel - jego imię Pan Zastępów, Święty Izraelski."
Księga Izajasza 48,17:"Tak mówi Jahwe, twój Odkupiciel, Święty Izraelski: Ja, Jahwe, twój Bóg, uczę cię tego, co ci wyjdzie na dobre, prowadzę cię drogą, którą masz iść."

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zapraszam do komentowania i wyrażania opinii na temat artykułów,które najbardziej Cię dotknęły na blogu.