wtorek, 20 lutego 2018

Czy jest alternatywa wobec....Ucieczki od rzeczywistości?

Moje życie, moje ciało-mój wybór......ale czy  tak jest rzeczywiście?
Dzieje Apostolskie 17,25.28:"Ani też nie służy mu się rękami ludzkimi, jak gdyby czego potrzebował, gdyż sam daje wszystkim życie i tchnienie, i wszystko.Albowiem w nim żyjemy i poruszamy się, i jesteśmy, jak to i niektórzy z waszych poetów powiedzieli: Z jego bowiem rodu jesteśmy."
List do Galacjan 6,7,:"Nie błądźcie, Bóg się nie da z siebie naśmiewać; albowiem co człowiek sieje, to i żąć będzie."
Ucieczka prowadzi do ślepego załuku.
Księga Kaznodziei Salomona 2,1.10-11:"Powiedziałem sobie: Nuże! Popróbuj radości i użyj sobie! Lecz również to było marnością.I niczego, czego tylko zapragnęły moje oczy, nie odmawiałem im; nie wzbraniałem mojemu sercu żadnego wesela, owszem, moje serce radowało się z wszelkiego mojego trudu. I taka była moja nagroda za wszelki mój trud.Potem zwróciłem uwagę na wszystkie moje dzieła, których dokonały moje ręce, i na mój trud, który włożyłem w pracę. I oto: wszystko to jest marnością i gonitwą za wiatrem i nie daje żadnego pożytku pod słońcem."
Przypowieści Salomona 14,12:"Niejedna droga zda się człowiekowi prosta, lecz w końcu prowadzi do śmierci."
Życie nie jest pozbawione znaczenia....
Ewangelia Jana 10,10:"Złodziej przychodzi tylko po to, by kraść, zarzynać i wytracać. Ja przyszedłem, aby miały życie i obfitowały."
Naprawdę się liczysz...
List do Rzymian 8,31-32:"Cóż tedy na to powiemy? Jeśli Bóg za nami, któż przeciwko nam?On, który nawet własnego Syna nie oszczędził, ale go za nas wszystkich wydał, jakżeby nie miał z nim darować nam wszystkiego?"
1 List Piotra 5,7:"Wszelką troskę swoją złóżcie na niego, gdyż On ma o was staranie."
Wyjdź naprzeciw rzeczywistości, mając Boga po swojej stronie.....
Ewangelia Jana 14,26:"Lecz Pocieszyciel, Duch Święty, którego Ojciec pośle w imieniu moim, nauczy was wszystkiego i przypomni wam wszystko, co wam powiedziałem."

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zapraszam do komentowania i wyrażania opinii na temat artykułów,które najbardziej Cię dotknęły na blogu.