wtorek, 14 marca 2017

Co mówi Biblia o Bogu, Jezusie i Maryi!

Co to jest Biblia?
Biblia jest Słowem Bożym! Biblia jest natchnionym Słowem Bożym i jest prawdą. 
Księga Izajasza 45,23:"Przysiągłem na siebie, z moich ust wyszła prawda, słowo niezmienne, że przede mną będzie się zginać wszelkie kolano, będzie przysięgał wszelki język."
2 List do Tymoteusza 3,16-17:"Całe Pismo przez Boga jest natchnione i pożyteczne do nauki, do wykrywania błędów, do poprawy, do wychowywania w sprawiedliwości,aby człowiek Boży był doskonały, do wszelkiego dobrego dzieła przygotowany."
Ewangelia Jana 8,32:"I poznacie prawdę, a prawda was wyswobodzi."
2 List Piotra 2,3:"Z chciwości wykorzystywać was będą przez zmyślone opowieści; lecz wyrok potępienia na nich od dawna zapadł i zguba ich nie drzemie."
Bóg jest Stworzycielem!
1 Mojżeszowa 1,1:"Na początku stworzył Bóg niebo i ziemię. "
1 Mojżeszowa 1,26-27:"Potem rzekł Bóg: Uczyńmy człowieka na obraz nasz, podobnego do nas i niech panuje nad rybami morskimi i nad ptactwem niebios, i nad bydłem, i nad całą ziemią, i nad wszelkim płazem pełzającym po ziemi.I stworzył Bóg człowieka na obraz swój. Na obraz Boga stworzył go. Jako mężczyznę i niewiastę  stworzył ich.I błogosławił im Bóg, i rzekł do nich Bóg: Rozradzajcie się i rozmnażajcie się, i napełniajcie ziemię, i czyńcie ją sobie poddaną; panujcie nad rybami morskimi i nad ptactwem niebios, i nad wszelkimi zwierzętami, które się poruszają po ziemi!"
Bóg jest Ojcem!
Ewangelia Mateusza 6,9:"A wy tak się módlcie: Ojcze nasz, któryś jest w niebie, święć się imię twoje."
Ewangelia Mateusza 28,19:"Idźcie tedy i czyńcie uczniami wszystkie narody, chrzcząc je w imię Ojca i Syna, i Ducha Świętego."
Bóg jest miłością!
1 Jana 4,16:"A myśmy poznali i uwierzyli w miłość, którą Bóg ma do nas. Bóg jest miłością, a kto mieszka w miłości, mieszka w Bogu, a Bóg w nim."
1 Jana 4,20.8:"Jeśli kto mówi: Miłuję Boga, a nienawidzi brata swego, kłamcą jest; albowiem kto nie miłuje brata swego, którego widzi, nie może miłować Boga, którego nie widzi.Kto nie miłuje, nie zna Boga, gdyż Bóg jest miłością."
Tylko Bóg jest dobry!
Psalm 145,9:"Dobry jest Pan dla wszystkich, A miłosierdzie jego jest nad wszystkimi jego dziełami." 
Ewangelia Marka 10,18:"A Jezus odrzekł: Czemu mię nazywasz dobrym? Nikt nie jest dobry, tylko jeden Bóg."
  Bóg posłał swojego Syna na ten świat. 
Psalm 107,20:"Posłał słowo swoje, aby ich uleczyć I wyratować ich od zagłady." 
Ewangelia Jana 3,16-17:"Albowiem tak Bóg umiłował świat, że Syna swego jednorodzonego dał, aby każdy, kto weń wierzy, nie zginął, ale miał żywot wieczny.Bo nie posłał Bóg Syna na świat, aby sądził świat, lecz aby świat był przez niego zbawiony."
Jezus! 
Jezus jest Synem Bożym!
Ewangelia Mateusza 3,17:"I oto rozległ się głos z nieba: Ten jest Syn mój umiłowany, którego sobie upodobałem."
Ewangelia Łukasza 9,35:"A z obłoku odezwał się głos: Ten jest Syn mój wybrany, tego słuchajcie."
Jezus jest także Bogiem! 
 Ewangelia Jana 1,1.14:"Na początku było Słowo, a Słowo było u Boga, a Bogiem było Słowo.A Słowo ciałem się stało i zamieszkało wśród nas, i ujrzeliśmy chwałę jego, chwałę, jaką ma jedyny Syn od Ojca, pełne łaski i prawdy." 
Jezus stał się człowiekiem!
 Ewangelia Mateusza 1,21:"A urodzi syna i nadasz mu imię Jezus; albowiem On zbawi lud swój od grzechów jego."
List do Filipian 2,7-8:"Lecz wyparł się samego siebie, przyjął postać sługi i stał się podobny ludziom; a okazawszy się z postawy człowiekiem,uniżył samego siebie i był posłuszny aż do śmierci, i to do śmierci krzyżowej."
Jezus jest drogą.
Ewangelia Jana 14,6:"Odpowiedział mu Jezus: Ja jestem droga i prawda, i żywot, nikt nie przychodzi do Ojca, tylko przeze mnie."
Jezus jest jedynym pośrednikiem jako człowiek wyznaczony przez Boga Ojca!
1 List do Tymoteusza 2,5:"Albowiem jeden jest Bóg, jeden też pośrednik między Bogiem a ludźmi, człowiek Chrystus Jezus."
Jezus wybacza twoje grzechy. 
Ewangelia Marka 2,5:"A Jezus, ujrzawszy wiarę ich, rzekł paralitykowi: Synu, odpuszczone są grzechy twoje."
1 Jana 3,5:"A wiecie, że On się objawił, aby zgładzić grzechy, a grzechu w nim nie ma."
1 Jana 1,9.7:"Jeśli wyznajemy grzechy swoje, wierny jest Bóg i sprawiedliwy i odpuści nam grzechy, i oczyści nas od wszelkiej nieprawości.Jeśli zaś chodzimy w światłości, jak On sam jest w światłości, społeczność mamy z sobą, i krew Jezusa Chrystusa, Syna jego, oczyszcza nas od wszelkiego grzechu."
Wyznajemy grzechy Bogu.
Psalm 65,3-4:"Ty wysłuchujesz modlitwy, do ciebie przychodzi wszelki człowiek z wyznaniem grzechów. Gdy zbytnio ciążą nam Występki nasze, Ty je przebaczasz."
Psalm 32,5:"Grzech mój wyznałem tobie I winy mojej nie ukryłem. Rzekłem: Wyznam występki moje Panu; wtedy Ty odpuściłeś winę grzechu mego. Sela."
Jezus zmarł i zmartwychwstał i żyje wiecznie.
Ewangelia Łukasza 23,46:"A Jezus, zawoławszy wielkim głosem, rzekł: Ojcze, w ręce twoje polecam ducha mego. I powiedziawszy to, skonał."
Ewangelia Marka 15,37:"Jezus zaś zawołał donośnym głosem i oddał ducha."
 Jezus zmartwychwstał.
Ewangelia Łukasza 24,1-6:"A pierwszego dnia tygodnia, wczesnym rankiem, przyszły do grobu, niosąc wonności, które przygotowały. I zastały kamień odwalony od grobowca.A wszedłszy do środka, nie znalazły ciała Pana Jezusa.Gdy były z tego powodu zakłopotane, stało się, że oto dwaj mężowie przystąpili do nich w lśniących szatach.A gdy się zatrwożyły i schyliły twarze ku ziemi, oni rzekli do nich: Dlaczego szukacie żyjącego wśród umarłych? Nie ma go tu, ale wstał z martwych. Wspomnijcie, jak mówił wam, będąc jeszcze w Galilei."
 Jezus żyje i ma moc ochronić ciebie i zbawić.
Ewangelia Mateusza 28,18:"A Jezus przystąpiwszy, rzekł do nich te słowa: Dana mi jest wszelka moc na niebie i na ziemi."
List do Kolosan 2,8-10:"Baczcie, aby was kto nie sprowadził na manowce filozofią i czczym urojeniem, opartym na podaniach ludzkich i na żywiołach świata, a nie na Chrystusie;gdyż w nim mieszka cieleśnie cała pełnia boskości i macie pełnię w nim; On jest głową wszelkiej nadziemskiej władzy i zwierzchności."
List do Kolosan 1,18:"On także jest Głową Ciała, Kościoła; On jest początkiem, pierworodnym z umarłych, aby we wszystkim był pierwszy."
List do Hebrajczyków 7,24-25:"Ale Ten sprawuje kapłaństwo nieprzechodnie, ponieważ trwa na wieki.Dlatego też może zbawić na zawsze tych, którzy przez niego przystępują do Boga, bo żyje zawsze, aby się wstawiać za nimi. "
Jezus zawsze wypełniał wolę Ojca.
 Ewangelia Jana 5,30:"Nie mogę sam z siebie nic uczynić. Jak słyszę, tak sądzę, a sąd mój jest sprawiedliwy, bo staram się pełnić nie moją wolę, lecz wolę tego, który mnie posłał."
Ewangelia Jana 12,49-50:"Bo ja nie z siebie samego mówiłem, ale Ojciec, który mnie posłał, On mi rozkazał, co mam powiedzieć i co mam mówić.I wiem, że przykazanie jego jest żywotem wiecznym. Przeto, co Ja wam mówię, mówię tak, jak mi powiedział Ojciec."
Ewangelia Jana 14,31:"Lecz świat musi poznać, że miłuję Ojca i że tak czynię, jak mi polecił Ojciec. Wstańcie, pójdźmy stąd."
Ewangelia Jana 8,29:"A Ten, który mnie posłał, jest ze mną; nie zostawił mnie samego, bo Ja zawsze czynię to, co się jemu podoba."
I tak Jezus dał nam przykład, żebyśmy wypełniali wolę Ojca, który jest w niebiei robili tylko to, co Bogu się podoba, co dla Boga jest miłe.
1 Piotra 2,21:"Na to bowiem powołani jesteście, gdyż i Chrystus cierpiał za was, zostawiając wam przykład, abyście wstępowali w jego ślady." 
List do Efezjan 5,1-10:"Bądźcie więc naśladowcami Boga jako dzieci umiłowane,i chodźcie w miłości, jak i Chrystus umiłował was i siebie samego wydał za nas jako dar i ofiarę Bogu ku miłej wonności.A rozpusta i wszelka nieczystość lub chciwość niech nawet nie będą wymieniane wśród was, jak przystoi świętym,także bezwstyd i błazeńska mowa lub nieprzyzwoite żarty, które nie przystoją, lecz raczej dziękczynienie.Gdyż to wiedzcie na pewno, iż żaden rozpustnik albo nieczysty, lub chciwiec, to znaczy bałwochwalca, nie ma udziału w Królestwie Chrystusowym i Bożym.Niechaj was nikt nie zwodzi próżnymi słowy, z powodu nich bowiem spada gniew Boży na nieposłusznych synów.Nie bądźcie tedy wspólnikami ich.Byliście bowiem niegdyś ciemnością, a teraz jesteście światłością w Panu. Postępujcie jako dzieci światłości,bo owocem światłości jest wszelka dobroć i sprawiedliwość, i prawda.Dochodźcie tego, co jest miłe Panu."
Maryja(Maria)
Maryja jest matką Jezusa-człowieka-Syna człowieczego.
Ewangelia Łukasza 1,31:"I oto poczniesz w łonie, i urodzisz syna, i nadasz mu imię Jezus."
Ewangelia Mateusza 1,21:"A urodzi syna i nadasz mu imię Jezus; albowiem On zbawi lud swój od grzechów jego."
Ewangelia Łukasza 1,38:"I rzekła Maria: Oto ja służebnica Pańska, niech mi się stanie według słowa twego. I anioł odszedł od niej."
Maryja martwiła się, lecz Jezus powiedział...
Ewangelia Łukasza 2,46-49:"A po trzech dniach znaleźli go w świątyni, siedzącego wpośród nauczycieli, słuchającego i pytającego ich.A zdumiewali się wszyscy, którzy go słuchali, nad jego rozumem i odpowiedziami.
I ujrzawszy go, zdziwili się. I rzekła do niego matka jego: Synu, cóżeś nam to uczynił? Oto ojciec twój i ja bolejąc szukaliśmy ciebie.I rzekł do nich: Czemuście mnie szukali? Czyż nie wiedzieliście, że w tym, co jest Ojca mego, Ja być muszę?"
Maryja i opiekun Józef.
Ewangelia Łukasza 2,50:"Lecz oni nie rozumieli tego słowa, które im mówił."
Maryja nie miała żadnego wpływu na Jezusa.
Ewangelia Łukasza 7,23:"A błogosławiony jest ten, który się mną nie zgorszy.
Maryja wskazała na Jezusa.
Ewangelia Jana 2,1-5:"A trzeciego dnia było wesele w Kanie Galilejskiej i była tam matka Jezusa.Zaproszono też Jezusa wraz z jego uczniami na to wesele.A gdy zabrakło wina, rzekła matka Jezusa do niego: Wina nie mają.I rzekł do niej Jezus: Czego chcesz ode mnie, niewiasto? Jeszcze nie nadeszła godzina moja.Rzekła matka jego do sług: Co wam powie, czyńcie!"
Ewangelia Mateusza 11,28:"Pójdźcie do mnie wszyscy, którzy jesteście spracowani i obciążeni, a Ja wam dam ukojenie."
Nikogo nie posyła do Maryi.
Ewangelia Mateusza 12,21:"A w imieniu jego narody pokładać będą nadzieję."
Dzieje Apostolskie 4,8-12:"Wtedy Piotr, pełen Ducha Świętego, rzekł do nich: Przełożeni ludu i starsi!Jeżeli my dziś jesteśmy przesłuchiwani z powodu dobrodziejstwa wyświadczonego człowiekowi choremu, dzięki czemu został on uzdrowiony,to niech wam wszystkim i całemu ludowi izraelskiemu wiadome będzie, że stało się to w imieniu Jezusa Chrystusa Nazareńskiego, którego wy ukrzyżowaliście, którego Bóg wzbudził z martwych; dzięki niemu ten oto stoi zdrów przed wami.On to jest owym kamieniem odrzuconym przez was, budujących, On stał się kamieniem węgielnym.I nie ma w nikim innym zbawienia; albowiem nie ma żadnego innego imienia pod niebem, danego ludziom, przez które moglibyśmy być zbawieni."
Dzieje Apostolskie 5,29:"Piotr zaś i apostołowie odpowiadając, rzekli: Trzeba bardziej słuchać Boga niż ludzi."
Maryja nie miała specjalnego miejsca przy Jezusie.
Gdy jeszcze przemawiał do tłumów , oto Jego matka i bracia stanęli na dworze i chcieli z Nim mówić.
Ewangelia Mateusza 12,40-50:"Albowiem jak Jonasz był w brzuchu wieloryba trzy dni i trzy noce, tak i Syn Człowieczy będzie w łonie ziemi trzy dni i trzy noce.Mężowie z Niniwy staną na sądzie wraz z tym pokoleniem i spowodują jego potępienie, gdyż na skutek zwiastowania Jonasza upamiętali się, a oto tutaj więcej niż Jonasz.Królowa z Południa stanie na sądzie wraz z tym pokoleniem i potępi je; bo przybyła z krańców ziemi słuchać mądrości Salomona, a oto tutaj więcej niż Salomon.Gdy zaś duch nieczysty wyjdzie z człowieka, wędruje po miejscach bezwodnych, szukając ukojenia, ale go nie znajduje.Wtedy mówi: Wrócęk i Syn Człowieczy będzie w łonie ziemi trzy dni i trzy noce.Mężowie z Niniwy staną na sądzie wraz z tym pokoleniem i spowodują jego potępienie, gdyż na skutek zwiastowania Jonasza upamiętali się, a oto tutaj więcej niż Jonasz.Królowa z Południa stanie na sądzie wraz z tym pokoleniem i potępi je; bo przybyła z krańców ziemi słuchać mądrości Salomona, a oto tutaj więcej niż Salomon.Gdy zaś duch nieczysty wyjdzie z człowieka, wędruje po miejscach bezwodnych, szukając ukojenia, ale go nie znajduje.Wtedy mówi: Wrócę do domu swego, skąd wyszedłem, i przyszedłszy, zastaje go opróżnionym, wymiecionym i przyozdobionym.Wówczas idzie i zabiera z sobą siedem duchów innych gorszych niż on, i wszedłszy mieszkają tam; i bywa końcowy stan człowieka tego gorszy niż pierwotny. Tak będzie i z tym złym pokoleniem.A gdy On jeszcze mówił do tłumów, oto matka i bracia jego stanęli na dworze, chcąc z nim mówić.I rzekł mu ktoś: Oto matka twoja i bracia twoi stoją na dworze i chcą z tobą mówić.A On, odpowiadając, rzekł temu, co mu to powiedział: Któż jest moją matką? I kto to bracia moi?I wyciągnąwszy rękę ku uczniom swoim, rzekł: Oto matka moja i bracia moi!Albowiem ktokolwiek czyni wolę Ojca mojego, który jest w niebie, ten jest moim bratem i siostrą, i matką."
Prawda wyzwala.
Tylko jedynie Boga mamy ubóstwiać, chwalić i czcić.
 5 Mojżeszowa 6,2.13:"Abyś był przejęty czcią dla Pana, Boga twego, przestrzegając po wszystkie dni twego życia wszystkich jego ustaw i przykazań, które Ja dziś nakazuję tobie, twoim synom i wnukom, i abyś żył długo.Będziesz przejęty czcią dla Pana, twojego Boga, i jemu będziesz służył, i na imię jego przysięgał."
2 Mojżeszowa 20,3-6:"Nie będziesz miał innych bogów obok mnie.Nie czyń sobie podobizny rzeźbionej czegokolwiek, co jest na niebie w górze, i na ziemi w dole, i tego, co jest w wodzie pod ziemią.Nie będziesz się im kłaniał i nie będziesz im służył, gdyż Ja Pan, Bóg twój, jestem Bogiem zazdrosnym, który karze winę ojców na synach do trzeciego i czwartego pokolenia tych, którzy mnie nienawidzą.A okazuję łaskę do tysiącznego pokolenia tym, którzy mnie miłują i przestrzegają moich przykazań."
 Bóg nienawidzi bałwochwalstwa.
5 Mojżeszowa 16,21-22:"Nie będziesz sobie sadził świętego drzewa jakiegokolwiek rodzaju przy ołtarzu Pana, Boga twego, który sobie zbudujesz.Nie postawisz też sobie pomnika, którego Pan, Bóg twój nienawidzi."
5 Mojżeszowa 27,15:"Przeklęty mąż, który zrobi podobiznę rzeźbioną lub laną, obrzydliwość dla Pana, dzieło rąk rzemieślnika, i ustawi go w ukryciu. A cały lud odezwie się i powie: Amen."
List do Galacjan 5,20-21:"Bałwochwalstwo, czary, wrogość, spór, zazdrość, gniew, knowania, waśnie, odszczepieństwo,zabójstwa, pijaństwo, obżarstwo i tym podobne; o tych zapowiadam wam, jak już przedtem zapowiedziałem, że ci, którzy te rzeczy czynią, Królestwa Bożego nie odziedziczą."
Wyzwanie duchów i ludzi umarłychjest obrzydliwością dla Boga.
 5 Mojżeszowa 18,10-12:"Niech nie znajdzie się u ciebie taki, który przeprowadza swego syna czy swoją córkę przez ogień, ani wróżbita, ani wieszczbiarz, ani guślarz, ani czarodziej,ani zaklinacz, ani wywoływacz duchów, ani znachor, ani wzywający zmarłych;gdyż obrzydliwością dla Pana jest każdy, kto to czyni, i z powodu tych obrzydliwości Pan, Bóg twój, wypędza ich przed tobą."
Biblia-Słowo Boże sprawia, że staje się zrozumiała prawda i fakt, że.....
1. Maryja nie wstąpiła do nieba, ale tak jak wszyscy ludzie umarła.
2.Maryja nie może nic dla CIEBIE zrobić bo CIĘ nie słyszy. Jest stworzeniem nie wszechobecnym, wszechwiedzącym, wszechmocnym Bogiem.
3. Nie mamy do Maryi i jej imię nie jest tym wyznaczonym przez  Boga do pomocy. Dlatego nie można się modlić  do Maryi  i innych świętych ani ich czcić ponieważ Bóg nazywa to bałwochwalstwem i spirytyzmem. 
4. Masz tylko bezpośredni dostęp do Boga przez Jezusa Chrystusa.
5.Maryja nikogo nie może przyprowadzić do   Jezusa Chrystusa, Zbawiciela ponieważ Pan Jezus sam zapowiedział w Ewangelii Jana 6,44-45.65 aż trzy razy.
Ewangelia Jana 6,44-45.65:"Nikt nie może przyjść do mnie, jeżeli go nie pociągnie Ojciec, który mnie posłał, a Ja go wskrzeszę w dniu ostatecznym.Napisano bowiem u proroków: I będą wszyscy pouczeni przez Boga. Każdy, kto słyszał od Ojca i jest pouczony, przychodzi do mnie.I mówił: Dlatego powiedziałem wam, że nikt nie może przyjść do mnie, jeżeli mu to nie jest dane od Ojca."

A do tych, którzy wzywają inne imiona, nie od Boga mówi:
Ewangelia Mateusza 7,23:"A wtedy im powiem: Nigdy was nie znałem. Idźcie precz ode mnie wy, którzy czynicie bezprawie."
Tylko Jezus ocala.
1 List do Tymoteusza 2,4-6:"Który chce, aby wszyscy ludzie byli zbawieni i doszli do poznania prawdy.Albowiem jeden jest Bóg, jeden też pośrednik między Bogiem a ludźmi, człowiek Chrystus Jezus,który siebie samego złożył jako okup za wszystkich, aby o tym świadczono we właściwym czasie."
List do Rzymian 10,10-13:"Albowiem sercem wierzy się ku usprawiedliwieniu, a ustami wyznaje się ku zbawieniu.Powiada bowiem Pismo: Każdy, kto w niego wierzy, nie będzie zawstydzony.Nie masz bowiem różnicy między Żydem a Grekiem, gdyż jeden jest Pan wszystkich, bogaty dla wszystkich, którzy go wzywają.Każdy bowiem, kto wzywa imienia Pańskiego, zbawiony będzie."
Ewangelia Jana 1,12:"Tym zaś, którzy go przyjęli, dał prawo stać się dziećmi Bożymi, tym, którzy wierzą w imię jego."
List do Kolosan 3,17:"I wszystko, cokolwiek czynicie w słowie lub w uczynku, wszystko czyńcie w imieniu Pana Jezusa, dziękując przez Niego Bogu Ojcu."
List do Hebrajczyków 7,25:"Dlatego też może zbawić na zawsze tych, którzy przez niego przystępują do Boga, bo żyje zawsze, aby się wstawiać za nimi."

Bóg wysłał Swojego Syna, żeby zmarł  za nas , za nasze grzechy, odkupił nas i ocalił każdego kto uwierzy w Jego zmartwychwstanie i to, że On zmarł za nas i stał się naszym Zastępcą na krzyżu. Wtedy człowiek przeprosi za swoje grzechy, wybory i decyzje. I odrodzi się i zostanie przyjęty do Królestwa Bożego jako dziecko Boże.
Każdy ma wolny dostęp do Jezusa.
Jest On jedynym, który ci może pomóc. Możesz po prostu przyjść do Niego, bo On cię nie odepchnie, tak obiecał:
Ewangelia Jana 6,37-38:"Wszystko, co mi daje Ojciec, przyjdzie do mnie, a tego, który do mnie przychodzi, nie wyrzucę precz;zstąpiłem bowiem z nieba, nie aby wypełniać wolę swoją, lecz wolę tego, który mnie posłał."
Tylko On może cię ocalić, uzdrowić i zbawić ponieważ On cię kocha i jest:
 List do Hebrajczyków 13,5.8:"Niech życie wasze będzie wolne od chciwości; poprzestawajcie na tym, co posiadacie; sam bowiem powiedział: Nie porzucę cię ani cię nie opuszczę.Jezus Chrystus wczoraj i dziś, ten sam i na wieki."
List do Hebrajczyków 4,14-16:"Mając więc wielkiego arcykapłana, który przeszedł przez niebiosa, Jezusa, Syna Bożego, trzymajmy się mocno wyznania.Nie mamy bowiem arcykapłana, który by nie mógł współczuć ze słabościami naszymi, lecz doświadczonego we wszystkim, podobnie jak my, z wyjątkiem grzechu.Przystąpmy tedy z ufną odwagą do tronu łaski, abyśmy dostąpili miłosierdzia i znaleźli łaskę ku pomocy w stosownej porze."
Wiara.
List do Efezjan 2,8-9:"Albowiem łaską zbawieni jesteście przez wiarę, i to nie z was: Boży to dar;nie z uczynków, aby się kto nie chlubił."
 Sprawdzajcie wszystko, co słyszycie z Biblią.

List do Hebrajczyków 2,1.3:"Dlatego musimy tym baczniejszą zwracać uwagę na to, co słyszeliśmy, abyśmy czasem nie zboczyli z drogi.To jakże my ujdziemy cało, jeżeli zlekceważymy tak wielkie zbawienie? Najpierw było ono zwiastowane przez Pana, potem potwierdzone nam przez tych, którzy słyszeli."
 List do Hebrajczyków 1,8:"Lecz do Syna: Tron twój, o Boże, na wieki wieków, Berłem sprawiedliwym berło Królestwa twego."
Przypowieści Salomona 30,5-6:"Każde słowo Pana jest prawdziwe. On jest tarczą dla tych, którzy mu ufają.Nie dodawaj nic do jego słów, aby cię nie zganił i nie uznał za kłamcę."
Wszystko, co ja wam powiedziałem starannie wypełniajcie.
5 Mojżeszowa 13,1:"Wszystko, co ja wam powiedziałem, starannie wypełniajcie. Nic do tego nie będziesz dodawał ani niczego od tego nie ujmiesz."
2 List Jana 1,9:"Kto się za daleko zapędza i nie trzyma się nauki Chrystusowej, nie ma Boga. Kto trwa w niej, ten ma i Ojca, i Syna."

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zapraszam do komentowania i wyrażania opinii na temat artykułów,które najbardziej Cię dotknęły na blogu.