sobota, 17 stycznia 2015

Szczere złoto.

Ewangelia Jana 1,1:"Na początku było Słowo, a Słowo było u Boga, a Bogiem było Słowo."

Ewangelia Jana 1,4: "W nm było życie, a życie było światłością ludzi."

Ewangelia Jana 8,12: "Ja jestem światłością świata, kto idzie za mną, nie będzie chodził w ciemności, ale będzie miał światło żywota."

Ewangelia Jana 14,6: "Odpowiedział mu Jezus:Ja jestem droga i prawda, i żywot, nikt nie przychodzi do Ojca, tylko przeze mnie."

Ewangelia Jana 7,37-38:"A w ostatnim wielkim dniu święta stanął Jezus i głośno zawołał:Jeśli kto pragnie, niech przyjdzie do mnie i pije. Kto wierzy we mnie, jak powiada Pismo, z wnętrza jego popłyną rzeki wody żywej."

Księga Izajasza 53,5: "Lecz on zraniony jest za występki nasze, starty za winy nasze. Ukarany został dla naszego zbawienia, a jego ranami jesteśmy  uleczeni."

Objawienia Jana 3,20:"Oto stoję u drzwi i kołaczę, jeśli ktoś usłyszy głos mój i otworzy drzwi, wstąpię do niego i będę z nim wieczerzał, a on ze mną."


List do Efezjan 3,17: "Żeby Chrystus przez wiarę zamieszkał w sercach waszych, a wy wkorzenieni i ugruntowani w miłości."

Ewangelia Jana 5,24: "Zaprawdę, zaprawdę, powiadam wam, kto słucha słowa mego i wierzy temu, który mnie posłał, ma żywot wieczny i nie stanie przed sądem, lecz przeszedł z śmierci do żywota."

Ewangelia Jana 3,16:"Albowiem tak Bóg umiłował świat,że Syna swego jednorodzonego dał, aby każdy, kto weń wierzy, nie zginął, ale miał żywot wieczny."

Ewangelia Mateusza 11,28-30: "Pójdźcie do mnie wszyscy, którzy jesteście spracowani i obciążeni, a Ja wam dam ukojenie. Albowiem jarzmo moje jest miłe, a brzemię moje lekkie."

List do Rzymian 6,23:"Albowiem zapłatą za grzech jest śmierć, lecz darem łaski Bożej jest żywot wieczny w Chrystusie Jezusie, Panu naszym."

Ewangelia Łukasza 18,13:"Boże, bądź miłościw mnie grzesznemu."

List do Rzymian 8,1:"Przeto teraz nie ma żadnego potępienia dla tych, którzy są w Chrystusie Jezusie."

Ewangelia Jana 20,31:"Te zaś są spisane, abyście wierzyli, że Jezus jest Chrystusem,Synem Boga, i abyście wierząc mieli żywot w imieniu jego."

Ewangelia Łukasza 10,20: "Radujcie się raczej z tego, iż imiona wasze w niebie są zapisane."

List do Rzymian 5,1:" Usprawiedliwieni tedy z wiar, pokój mamy z Bogiem przez Pana naszego Jezusa Chrystusa."

Ewangelia Łukasza 14,17:"Przyjdźcie, bo już wszystko gotowe."

Dzieje Apostolskie 16,30-31:"Panowie, co mam czynić, abym był zbawiony?...Uwierz w Pana Jezusa, a będziecie zbawiony, ty i twój dom."

Dzieje Apostolskie 10,43:"Kto w Niego wierzy, dostąpi odpuszczenia grzechów przez imię jego."

List do Rzymian 4,25:"Który został wydany za grzechy nasze i wzbudzony z martwych dla usprawiedliwienia naszego."

Ewangelia Jana 1,12:"Tym zaś, którzy go przyjęli, da prawo stać się dziećmi Bożymi, tym, którzy wierzą w imię jego."

Dzieje Apostolskie 3,19:"Przeto upamiętajcie i nawróćcie, aby były zgładzone grzechy wasze."

Ewangelia Jana 6,37:"...a tego, który do mnie przychodzi, nie wyrzucę precz."

Ewangelia Łukasza 19,10:"Przyszedł bowiem Syn Człowieczy, aby szukać i zbawić to, co zginęło."

List do Rzymian 6,4:"Pogrzebani tedy jesteśmy wraz Nim przez chrzest w śmierć, abyśmy jak Chrystus wskrzeszony został z martwych przez chwałę Ojca, tak i my nowe życie prowadzili."

Ewangelia Mateusza 28,20:" A oto Ja jestem z wami po wszystkie dni aż do skończenia świata."

Ewangelia Mateusza 5,16:"Tak niechaj świeci wasza światłość przed ludźmi, aby widzieli wasze dobre uczynki i chwalili Ojca waszego,który jest w niebie."

Ewangelia Jana 10,27-28:"Owce moje głosu mojego słuchają i Ja znam je, a one idą za mną. I daję im żywot wieczny, i nie giną na wieki, i nikt nie wydrze ich z ręki mojej."

1 Piotra 2,21:"Gdyż i Chrystus cierpiał za was, zostawiając wam przykład, abyście wstępowali w jego ślady."

1 Tymoteusza 6,12:"Staczaj dobry bój wiary,..."

List do Efezjan 2,8-9:"Albowiem łaską zbawieni jesteście przez wiarę, i to nie z was:Boży to dar, nie z uczynków, aby się kto nie chlubił."
Chrystusa
2 Koryntian 9,15:"Bogu niech będą dzięki za niewysłowiony dar jego."

1 Jana 1,7:"Jeśli zaś chodzimy w światłości, jak On sam jest w światłości, społeczność mamy z sobą, i krew Jezusa Chrystusa, Syna jego, oczyszcza nas od wszelkiego grzechu."

Księga Jeremiasza 31,3:"Z daleka ukazał mu się Pan:Miłością wieczną umiłowałem cię, dlatego tak długo okazywałem ci łaskę."

Księga Izajasza 41,10:"Nie bój się, bom ja z tobą."

Ewangelia Jana 14,2-3:"Idę przygotować wam miejsce.A jeśli pójdę i przygotowuję wam miejsce, przyjdę znowu i wezmę was do siebie, abyście, gdzie Ja jestem, i wy byli."

Księga Izajasza 40,8:"Trawa usycha, kwiat więdnie, ale słowo Boga naszego trwa na wieki."

Ewangelia Łukasza 21,33:"Niebo i ziemia przeminą, ale słowa moje nie przeminą."

Ewangelia Marka 11,24:"Dlatego powiadam wam:Wszystko, o cokolwiek byście się modlili i prosili, tylko wierzcie, że otrzymacie, a spełni się wam."

List do Galacjan 5,16:"Według Ducha postępujcie, a nie będziecie pobłażali żądzy cielesnej."

List do Efezjan 4,30:"A nie zasmucajcie Bożego Ducha Świętego."

Ewangelia Łukasza 9,26:"Kto bowiem wstydzi się mnie i moich słów, tego i Syn Człowieczy wstydzić się będzie, gdy przyjdzie w chwale swojej i Ojca, i aniołów świętych."

1 Tesaloniczan 4,16-17:"Gdyż sam Pan na dany rozkaz, na głos archanioła i trąby Bożej zstąpi z nieba, wtedy najpierw powstaną ci, którzy umarli w Chrystusie, potem my, którzy pozostaniemy przy życiu, razem z nimi porwani będziemy w obłokach w powietrze, na spotkanie Pana , i tak zawsze będziemy z Panem."

Objawienie Jana 21,1.4:"I widziałem nowe niebo i nową ziemię,....I otrze wszelką łzę z oczu ich, i śmierci już nie będzie, ani smutku, ani krzyku, ani mozołu już nie będzie, albowiem pierwsze rzeczy przeminęły."

Objawienie Jana 22,12.17.20:"Oto przyjdę wkrótce. A ten, kto pragnie, niech przychodzi, a kto chce, niech darmo weźmie wodę żywota. Amen, przyjdź, Panie Jezu!"

Zachęta i prośba:Czytaj Biblię-słowo Boga. Słuchaj głosu Boga. Najwyższy i żyjący Bóg zajmuje się Tobą. On chce abyś poznał dzisiaj jego miłość. Jego słowo daje Ci wspaniałą informację o drodze do prawdziwego szczęścia i pokoju. Jeżeli chcesz otrzymać Nowy Testament i psalmy możemy Ci ją przesłać bezpłatnie. Jeżeli masz jakieś pytania, chętnie na nie odpowiemy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zapraszam do komentowania i wyrażania opinii na temat artykułów,które najbardziej Cię dotknęły na blogu.