wtorek, 13 stycznia 2015

Modlitwa grzesznika i oddanie siebie w opiekę Jezusowi Chrystusowi swemu Zbawicielowi!

Modlitwa ta musi być szczera bo Bóg zna:
*nasze myśli;
*nasze pragnienia;
*nasze nastawienia;
*nasze zamiary;
*nasze motywacje;
*nasze grzechy;
także, wszystkie nasze grzechy te straszne i te niby małe,które tylko nam się wydają małe i bez znaczenia, ale dla Świętego Boga są wszystkie nie do przyjęcia! A nam przynoszą:
*kłopoty;
*nieszczęścia;
*przeróżne choroby;
*niepowodzenia.
Dlatego Pan Jezus prosi, porzućcie swoje grzechy, upamiętajcie się! A prosi nas oto z miłości do nas bo chce nam pomóc!

Panie Jezu Chryste!
Wiem,że jestem grzesznikiem i zasłużyłem na słuszną karę. Wiem,że zgrzeszyłem/am myślami, mową, swoimi słowami, złością, swoimi uczynkami, niewiarą, zwątpieniem i brakiem zaufania do Ciebie Panie.  Popełniłem/am wiele grzesznych czynów a zaniedbałem/am dobrych. Żałuję za wszystkie swoje grzechy i zaniedbania. Proszę Cię Zbawicielu, Jezu Chryste o przebaczenie wszystkich moich grzechów. Na krzyżu oddałeś za mnie swe życie w bólu, cierpieniu, odrzuceniu, wyśmiewany i wyszydzony abym ja mógł/mogła żyć z Tobą i oglądać Twego Ojca i Ciebie Panie Jezu.Teraz z wdzięczności za Twą miłość i poświęcenie oddaję Ci siebie,swoje życie  i swoje serce w opiekę. Proszę Cię Panie Jezu wejdź do mego życia i do mego serca jako mój Zbawiciel, Pan i Król. Oczyść mnie, moje serce i moje życie. Obmyj mnie swą  bezcenną Świętą Krwią. Daj mi proszę swego Ducha Świętego i prowadź mnie w prawdzie swej. I proszę pomóż mi abym dalej żył/a zgodnie z Twoją wolą każdego dnia mego życia. Amen.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zapraszam do komentowania i wyrażania opinii na temat artykułów,które najbardziej Cię dotknęły na blogu.