wtorek, 13 stycznia 2015

Bóg jest miłością!

 
Widziałam, jak Miłość płacze i jak wysoką płaci cenę za swoją wierność. 
Jak znosi w pokorze obelgi i ciężar niesłusznych oskarżeń.
*
Widziałam, jak Miłość tęskni, jak pokonuje zmorę lęku, jak dłonie ku niebu wyciąga z nadzieją, która pokonuje śmierć.
*
Widziałam, jak  Miłość przebacza, jak zmaga się z bólem goryczy i wbrew trudnym chwilom,winowajców znów czule przygarnia.
*
Widziałam, jak Miłość walczy o każde zranione serce, jak pozwala się ranić niesłusznie by ratować zgubione dusze.
 *
Widziałam,jak Miłość czeka w słońcu czy w deszczu, przy pogodzie  czy nie pogodzie. z otwartymi ramionami.......
*
Widziałam, jak Miłość pląsa  wraz z całym niebem , gdy opamięta się grzesznik i zawraca z drogi do piekła!
*
Widziałam jak Miłość cierpi, gdy człowiek porzuca jej drogi. I już nigdy nie będę wątpiła,że Miłość to mój Bóg!
*
Pan Jezus Chrystus-Boży syn to najcenniejszy dar Bożej miłości dlatego świata! Dla tego ginącego świata!
***************************************************************
Mój Zbawiciel i Pan to Jezus!
 *
Aż do żłobu zniżył się Pan Jezus,
I aż do krzyżowych mąk,
Lecz ja hardy i nie chce skłonić,
By życie wziąć z Jego rąk.
*
On się poddał Ojcowskiej woli,
W światłości Jego trwał,
Lecz ja wolę walkę niż pokój
I sam dobrze czynić bym chciał.
*
Ach, złam Panie dumne, pyszne serce me.
Oczyść,napełnij mnie Panie.
Daj abym w Tobie stał.
Abym z Tobą społeczność zawsze miał. 

Jezu,proszę Cię:
czyste, ciche i pokorne serce mi daj.

Pismo Święte!

Pismo Święte to największy i najcenniejszy skarb tego świata.
Czytaj więc codziennie Biblię-Boży list do Ciebie!

Ewangelia Jana 3,16: "Albowiem tak Bóg umiłował świat,że Syna swego jednorodzonego dał, aby każdy kto weń wierzy nie zginął, ale miał żywot wieczny."

Ewangelia Jana 15,13: "Większej miłości nikt nie ma nad tę, jak gdy kto życie swoje kładzie za przyjaciół swoich."

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zapraszam do komentowania i wyrażania opinii na temat artykułów,które najbardziej Cię dotknęły na blogu.