sobota, 24 stycznia 2015

Wybór.

„Zgotuję zbawienie temu, kto pragnie.”Psalm 12,6

„Kto ofiaruje dziękczynienie, czci mnie, a temu, kto nienagannie postępuje, ukażę zbawienie Boże.” Psalm 50,23

 „I mówiąc: wypełnił się czas i przybliżyło się Królestwo Boże, upamiętajcie się i wierzcie ewangelii.”Ewangelia Marka 1,15


Wybór
Zbawieni
”Umiłowali prawdę słowa Bożego Jezusa Chrystusa, jeśli kto mnie miłuje słowa mojego przestrzegać będzie.” Ewangelia Jana 14,23


Potępieni
Umiłowali kłamstwo szatana
fałszywe nauki,
fałszywe dogmaty,
przekręconą ewangelię
umiłowali tradycję
obrzędy wymyślone przez ludzi, odrzucili miłość prawdy
Kto mnie nie miłuje słowa mojego nie przestrzega
Oszukani
Wolna wola
„Kto uwierzy zbawiony będzie” Ewangelia Marka 16,16
Przyjęli miłość Bożą.

"Panie Zastępów, Błogosławiony człowiek, który ufa Tobie."Psalm 84,13

 "Zgotuję zbawienie temu, kto pragnie." Psalm 12,6

"Kto ofiarowuje dziękczynienie, czci mnie, a temu, kto nienagannie postępuje, ukażę zbawienie Boże." Psalm 50,23

"Zbawienie sprawiedliwych przychodzi od Pana, On jest ich obroną w czasie niedoli." Psalm 37,39 


"Ofiarą Bogu miłą  jest duch skruszony, sercem  skruszonym i zgnębionym nie wzgardzisz, Boże." Psalm 51,19

"Posłał słowo swoje, aby ich uleczyć  i wyratować ich od zagłady." Psalm 107,20

"Ja jestem  drzwiami; jeśli kto przeze mnie wejdzie, zbawiony będzie i wejdzie, wyjdzie, i pastwisko znajdzie. Złodziej przychodzi tylko po to, by kraść, zarzynać i wytracać. Ja  przyszedłem, aby miały życie i obfitowały. Ja jestem dobry pasterz. Dobry pasterz życie swoje kładzie za owce." Ewangelia Jana 10,9-11

 "Jeśli mnie miłujecie przykazań moich przestrzegać będziecie."Ewangelia Jana 14,15

"Kto ma przykazania moje i przestrzega ich, ten mnie miłuje a kto mnie miłuje, tego też będzie miłował Ojciec i Ja miłować go będę." Ewangelia Jana 14,21

"Jeśli kto mnie miłuje, słowa mojego  przestrzegać będzie." 
Ewangelia Jana 14,23
"Na tym bowiem polega miłość ku Bogu, że się przestrzega przykazań jego, a przykazania jego nie są uciążliwe."1 Jana 5,1
„Kto nie uwierzy (w prawdę) będzie potępiony. Kto uwierzy w kłamstwo, odrzuci prawdę.” Ewangelia Marka 16,16
„I wśród wszelkich podstępnych oszustw wobec tych, którzy mają zginąć, ponieważ nie przyjęli miłości prawdy, która mogła ich zbawić.”
2 Tesaloniczan 2,10

Odrzucili miłość Bożą. Uwiedzeni obłudą kłamców.

„A Duch wyraźnie mówi, że w późniejszych czasach odstąpią niektórzy od wiary i przystaną do duchów zwodniczych i będą słuchać nauk szatańskich, uwiedzeni obłudą kłamców, naznaczonych w sumieniu piętnem występku, którzy zabraniają zawierania związków małżeńskich, przyjmowania pokarmów, które stworzył Bóg, aby wierzący oraz ci, którzy poznali prawdę, pożywali je z dziękczynieniem."
1 Tymoteusza 4,1-5

"Lecz byli też fałszywi prorocy między ludem, jak i wśród was będą fałszywi nauczyciele, którzy wprowadzać będą zgubne nauki i zapierać się  Pana, który ich odkupił, sprowadzając na się rychłą zgubę. I wielu pójdzie za ich rozwiązłością, a droga prawdy prawdy będzie przez nich pohańbiona. Z chciwości wykorzystywać was będą  przez zmyślone opowieści, lecz wyrok potępienia na nich od dawna zapadł i zguba ich nie drzemie. Bóg bowiem  nie oszczędził aniołów, którzy zgrzeszyli, lecz strąciwszy do otchłani, umieścił ich w mrocznych lochach, aby byli zachowani na sąd." 
2 Piotra 2,1-4
 

"Na zewnątrz są psy i czarownicy, i wszetecznicy, i zabójcy, i bałwochwalcy, i wszyscy, którzy miłują kłamstwo i czynią je." Objawienia Jana 22,15 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zapraszam do komentowania i wyrażania opinii na temat artykułów,które najbardziej Cię dotknęły na blogu.