środa, 19 lipca 2017

Dlaczego Religia Świadków Jehowy jest w błędzie?

Religia tak zwanych "świadków Jehowy" zaprzecza, że Pan Jezus jest Jedynym Bogiem. To zaprzeczenie jest największym błędem w ich anty-Chrystusowym  systemie religijnym.
Prawda:Księga Izajasza 9,5(9,6):"Albowiem Dziecię nam się narodziło, Syn został nam dany, na Jego barkach spoczęła władza.
Nazwano Go imieniem: Przedziwny Doradca, Bóg Mocny,
Odwieczny Ojciec, Książę Pokoju. Wielkie będzie Jego panowanie
w pokoju bez granic na tronie Dawida i nad Jego królestwem, które On utwierdzii umocni prawem i sprawiedliwością, odtąd i na wieki.  Zazdrosna miłość Pana Zastępów tego dokona."

Prawda:Ewangelia Jana 20,28-29:"Tomasz Mu odpowiedział: Pan mój i Bóg mój!» 29 Powiedział mu Jezus: «Uwierzyłeś dlatego, ponieważ Mnie ujrzałeś? Błogosławieni, którzy nie widzieli, a uwierzyli."
Prawda:List do Hebrajczyków 1,8:"Do Syna zaś:
Tron Twój, Boże na wieki wieków, berło sprawiedliwości berłem królestwa Twego."

Prawdziwa Ewangelia:Ewangelia Jana 14,6:"Odpowiedział mu Jezus: Ja jestem droga i prawda, i żywot, nikt nie przychodzi do Ojca, tylko przeze mnie."
Prawdziwa Ewangelia:Dzieje Apostolskie 16,31:"A oni rzekli: Uwierz w Pana Jezusa, a będziesz zbawiony, ty i twój dom."
Prawdziwa Ewangelia: List do Rzymian 10,9:"Bo jeśli ustami swoimi wyznasz, że Jezus jest Panem, i uwierzysz w sercu swoim, że Bóg wzbudził go z martwych, zbawiony będziesz."
Prawdziwa Ewangelia:  1 Jana 2,22:"Któż jest kłamcą, jeżeli nie ten, który przeczy, że Jezus jest Chrystusem? Ten jest antychrystem, kto podaje w wątpliwość Ojca i Syna." 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zapraszam do komentowania i wyrażania opinii na temat artykułów,które najbardziej Cię dotknęły na blogu.