środa, 19 lipca 2017

Czy sprzedajesz swoją duszę?

Biblia mówi o pewnym człowieku, który sprzedał swoją duszę do Piekła.
Ewangelia Mateusza 26,14-16:"Wtedy odszedł jeden z dwunastu, którego zwano Judasz Iskariot, do arcykapłanów i rzekł: Co mi chcecie dać, a ja go wam wydam? Oni zaś wypłacili mu trzydzieści srebrników.I odtąd szukał sposobności, aby go wydać." 

Judasz sprzedał swoją nadzieję na zbawienie i na Niebo za trochę monet. Przyjacielu/Przyjaciółko, tutaj za pieniądze można kupić wiele, ale w Piekle nie będzie żadnych pieniędzy za które byś mógł(mogła)kupić jakieś dające Ci radość lub  przyjemność rzeczy.  Nie ma nic złego  w posiadaniu pieniędzy, ale one nie są warte tego aby z ich  powodu zatracić własną duszę na wieki.  
1 List do Tymoteusza 6,10:"Albowiem korzeniem wszelkiego zła jest miłość pieniędzy; niektórzy, ulegając jej, zboczyli z drogi wiary i uwikłali się sami w przeróżne cierpienia."

Wielu nigdy nie stanie się Chrześcijanami dlatego, że myślą, że  mogą się lepiej bawić nie będąc Chrześcijanami. Przyjacielu/Przyjaciółko, kiedy staniesz przed Bogiem  i usłyszysz  te słowa: 
Ewangelia Mateusza 7,23:"A wtedy im powiem: Nigdy was nie znałem. Idźcie precz ode mnie wy, którzy czynicie bezprawie."
Ewangelia Mateusza 25,41:"Wtedy powie i tym po lewicy: Idźcie precz ode mnie, przeklęci, w ogień wieczny, zgotowany diabłu i jego aniołom."

Twoja dobra zabawa skończy się na zawsze. Prawdziwą radością i przyjemnością jest służyć Panu tutaj, a w Wieczności  Niebiańska przyjemność będzie o wiele większa. 
Ewangelia Jana 10,10:"Złodziej przychodzi tylko po to, by kraść, zarzynać i wytracać. Ja przyszedłem, aby miały życie i obfitowały."

Wielu nigdy nie stanie się Chrześcijanami dlatego, że obraża się z byle powodu. To grzech, a nie Bóg spowodował przekleństwo ludzkości. Mimo tego Pan Kocha Ciebie.
Ewangelia Jana 3,16:"Albowiem tak Bóg umiłował świat, że Syna swego jednorodzonego dał, aby każdy, kto weń wierzy, nie zginął, ale miał żywot  wieczny."

Pozwól Panu Jezusowi Chrystusowi pomóc sobie w Twoich problemach.
1 List Piotra 5,7:"Wszelką troskę swoją złóżcie na niego, gdyż On ma o was staranie."

Proszę nie wybieraj zatracenia i i nieszczęścia na wieczność, po prostu dlatego, że grzech jest nieszczęściem. Pan  Jezus Chrystus zabierze ten ciężar, i pomoże Ci jeśli Mu tylko pozwolisz. Zwróćmy uwagę na koniec Judasza.

Ewangelia Mateusza 27,3-5:"Wtedy Judasz, który go zdradził, widząc, że został skazany, żałował tego, zwrócił trzydzieści srebrników arcykapłanom oraz starszym i rzekł: Zgrzeszyłem, gdyż wydałem krew niewinną. A oni rzekli: Cóż nam do tego? Ty patrz swego.Wtedy rzucił srebrniki do świątyni, oddalił się, poszedł i powiesił się."

Judasz posunął się za daleko. Te trzydzieści srebrnych monet nie wyszło mu na dobre. Proszę nie sprzedaj swojej duszy do Piekła dla odpadków tego życia. Kiedy to wszystko się zakończy, nic z tego się nie ostoi, i pozostanie jedynie rozpacz. Proszę, poddaj się miłości Chrystusa. Zwróć uwagę na wieczną różnicę między Chrześcijanami i nie Chrześcijanami.
Ewangelia Mateusza 25,14-30:"Będzie bowiem tak jak z człowiekiem, który odjeżdżając, przywołał swoje sługi i przekazał im swój majątek.I dał jednemu pięć talentów, a drugiemu dwa, a trzeciemu jeden, każdemu według jego zdolności, i odjechał. A ten, który wziął pięć talentów, zaraz poszedł, obracał nimi i zyskał dalsze pięć. Podobnie i ten, który wziął dwa, zyskał dalsze dwa.
A ten, który wziął jeden, odszedł, wykopał dół w ziemi i ukrył pieniądze pana swego.A po długim czasie powraca pan owych sług i rozlicza się z nimi.I przystąpiwszy ten, który wziął pięć talentów, przyniósł dalsze pięć talentów i rzekł: Panie! Pięć talentów mi powierzyłeś. Oto dalsze pięć talentów zyskałem.Rzekł mu pan jego: Dobrze, sługo dobry i wierny! Nad tym, co małe, byłeś wierny, wiele ci powierzę; wejdź do radości pana swego. Potem przystąpił ten, który wziął dwa talenty, i rzekł: Panie! Dwa talenty mi powierzyłeś, oto dalsze dwa talenty zyskałem.Rzekł mu pan jego: Dobrze, sługo dobry i wierny! Nad tym, co małe, byłeś wierny, wiele ci powierzę; wejdź do radości pana swego. Wreszcie przystąpił i ten, który wziął jeden talent, i rzekł: Panie! Wiedziałem o tobie, żeś człowiek twardy, że żniesz, gdzieś nie siał, i zbierasz, gdzieś nie rozsypywał.Bojąc się tedy, odszedłem i ukryłem talent twój w ziemi; oto masz, co twoje.A odpowiadając, rzekł mu pan jego: Sługo zły i leniwy! Wiedziałeś, że żnę, gdzie nie siałem, i zbieram, gdzie nie rozsypywałem. Powinieneś był więc dać pieniądze moje bankierom, a ja po powrocie odebrałbym, co moje, z zyskiem.Weźcie przeto od niego ten talent i dajcie temu, który ma dziesięć talentów. Każdemu bowiem, kto ma, będzie dane i obfitować będzie, a temu, kto nie ma, zostanie zabrane i to, co ma. A nieużytecznego sługę wrzućcie w ciemności zewnętrzne; tam będzie płacz i zgrzytanie zębów."
Ewangelia Mateusza 25,30:"A nieużytecznego sługę wrzućcie w ciemności zewnętrzne; tam będzie płacz i zgrzytanie zębów."

Błagając Ciebie, proszę oddaj siebie Panu Jezusowi Chrystusowi zanim będzie za późno!
Modlitwa:
"Boże wyznaję, że zgrzeszyłem(łam) przeciwko Tobie. Jestem gotowy(a)odwrócić się od grzechów. Wiem,że tylko  wtedy mogę Cię poznać, gdy uwierzę w Jezusa Chrystusa  jako swojego Zbawiciela i Pana. przyjmuję Go teraz, wyznaję swoją wiarę w Niego i chcę Go naśladować." Amen.                         


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zapraszam do komentowania i wyrażania opinii na temat artykułów,które najbardziej Cię dotknęły na blogu.