środa, 19 lipca 2017

Czy wiesz, że tak nie wielu chce poznać Jezusa?

Drogi Przyjacielu/Przyjaciółko!
Jak się czujesz? Muszę napisać do Ciebie ten krótki list, aby Ci przypomnieć, jak bardzo troszczę się  o Ciebie.Widzę Cię wczoraj, jak rozmawiałeś(rozmawiałaś)ze swymi przyjaciółmi. Czekam  na Ciebie cały dzień, mając nadzieję, że chciałeś(chciałaś)porozmawiać i ze mną. Daje ci zachód słońca, aby zakończyć Twój dzień i chłodny podmuch wiatru, abyś odpoczął(odpoczęła)-i czekam. Nie przyszedłeś(przyszłaś). To mnie rani-ale nadal Cię kocham, ponieważ jestem twoim przyjacielem. Widzę Cię śpiącego(śpiącą)zeszłej nocy i chcę dotknąć twoich brwi, rozlałem światło księżyca na Twoją twarz.  Znowu czekam, chcę przyjść, abyśmy mogli porozmawiać. Mam tak wiele prezentów dla Ciebie. Obudziłeś(obudziłaś) się i pobiegłeś(pobiegłaś) do pracy, szkoły czy przedszkola. Moje łzy są w deszczu. Gdybyś tylko mnie posłuchał(posłuchała). Kocham Cię! Próbuję Ci to powiedzieć(mówić) przez błękitne niebo i zieloną trawę. Szepczę to w liściach na drzewach i klombach kwiatów, wykrzykuję  Ci to w strumieniach górskich. Ubieram Cię w ciepłe promienie słońca i nasycam powietrzem z zapachami natury. Moja miłość do Ciebie jest głębsza niż ocean i większa niż największa potrzeba w Twoim sercu.  Proszę porozmawiaj ze Mną. Proszę Cię nie zapominaj o Mnie. Chciałbym podzielić się z Tobą tyloma rzeczami. Nie będę Ci więcej przeszkadzać. To jest Twoja decyzja. Wybrałem Cię i ciągle czekam, ponieważ jestem Twoim przyjacielem. Kocham Cię!
Jezus  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zapraszam do komentowania i wyrażania opinii na temat artykułów,które najbardziej Cię dotknęły na blogu.