sobota, 20 grudnia 2014

Żadna choroba nie pochodzi od Boga.

Żadna choroba nie pochodzi od Boga i nie jest wolą Bożą. Pan Jezus Chrystus przyszedł na świat, aby wypełnić wolę Bożą i zbawić grzeszników.
Ewangelia Jana 6,38: "Pan Jezus mówi: „Zstąpiłem bowiem z nieba nie żeby  wypełnić wolę swoją, lecz wolę tego, który jest  mnie posłał.”
Ewangelii Jana 3,16: "Pan Jezus mówi: „Albowiem tak Bóg umiłował świat, że Syna swego jednorodzonego dał aby każdy kto w niego wierzy nie zginął ale miał żywot wieczny.”
Ewangelia Jana 1,1-14:"Pan Jezus mówi: ”Kto wierzy w Syna, kto wierzy w Słowo, które ciałem się stało i zamieszkało wśród nas.”
W Ewangelii Marka r.15: "Pan Jezus nawołuje, napomina, poucza mówiąc: „Wypełnił się czas  i przybliżyło się Królestwo Boże, upamiętajcie i uwierzcie ewangelii.”
Księga Izajasza 1,16-17: "Upamiętanie to: „Usuńcie wasze  złe uczynki sprzed moich oczu, przestańcie źle czynić! Nauczcie się dobrze czynić!”
Mamy wierzyć ewangelii, mamy wierzyć tylko Jezusowi  Synowi Bożemu-Słowu Bożemu nie ludzkim naukom, filozofiom, wymysłom i tradycjom, pogańskim tradycjom, które są pochodzenia diabelskiego od kłamcy, który nienawidzi, oszukuje i zwodzi ludzi, żeby mieć prawo  ludziom zsyłać  choroby, nieszczęścia i przekleństwa.
Pan Jezus ostrzegał: strzeżcie się aby was kto nie oszukał. Czuwajcie!
Ewangelia Mateusza24,4.
A Jezus  odpowiadając rzekł im: „Baczcie, żeby was kto  nie zwiódł.”(podstępnie nie  oszukał)
Ewangelia Marka 13,35-37: "Czuwajcie  więc,………… To , co wam mówię, mówię wszystkim: Czuwajcie!"
Pan Jezus wyjaśniał  uczniom dlaczego mają czuwać, czytać Słowo Boże, ewangelię i sprawdzać wszystko  co słyszymy i czego nas ludzie uczą z ewangelią, z nauką Pana Jezusa.
Ewangelia  Marka 13,22: „Powstaną bowiem fałszywi mesjasze i fałszywi prorocy  i czynić  będą znaki i cuda  aby o ile można  zwieść  wybranych (podstępnie oszukać).”
Będą  to fałszywi nauczyciele , którzy  będą przekręcać  Słowo Boże, aby  oszukać  ludzi i sprowadzić  na nich przekleństwa , choroby i  nieszczęścia.  Pan Jezus przyszedł na świat, aby wypełnić wolę Boga i leczył chorych, uwalniał opętanych, zniewolonych i oszukanych przez diabła.
Dzieje Apostolskie10,38: „O Jezusie z Nazaretu, jak Bóg namaścił go Duchem Świętym i mocą, jak chodził, czyniąc dobrze i uzdrawiając  wszystkich   opętanych przez diabła, bo Bóg był z nim.”
Dzieje Apostolskie 10,39-40:„Jego to zabili, zawiesiwszy na drzewie. Ale Bóg  wzbudził go trzeciego dnia  i dozwolił  mu się objawić.”
1 List do  Koryntian15:5-7: „I, że ukazał się Kefasowi, potem dwunastu. Potem ukazał się  więcej niż pięciuset braciom  naraz, z których większość  dotychczas żyje, niektórzy zaś zasnęli. Potem  ukazał się Jakubowi, następnie wszystkim apostołom.”
Tak więc  Pan Jezus zmartwychwstał i żyje wiecznie, aby  się wstawiać za nami do Ojca i wzywa wszystkich do siebie mówiąc:
Ewangelia  Mateusza  11,28: „Pójdźcie do  Mnie wszyscy którzy jesteście spracowani i  obciążeni, a Ja wam dam ukojenie.”
Ewangelia Jana 6,37: „Wszystko, co mi daje Ojciec, przyjdzie do mnie, a tego, który do mnie przychodzi nie wyrzucę precz.”
Uczy nas też kim jest diabeł.
Ewangelia Jana 8,44:„On był mężobójcą od początku  i w prawdzie  nie wytrwał, bo w nim nie ma prawdy. Gdy mówi kłamstwo, mówi od siebie bo jest kłamcą i Ojcem kłamstwa.”
Ewangelia Jana 10,10: „Złodziej przychodzi tylko po to, by kraść, zarzynać i wytracać.”
Ewangelia Jana 10,11:"Pan Jezus mówi o sobie:Ja jestem dobry pasterz. Dobry pasterz życie swoje kładzie za owce.”
Ewangelia Jana 14:6: „Ja jestem droga i prawda i żywot, nikt nie przychodzi do Ojca inaczej jak tylko przeze Mnie.”
Dzieje Apostolskie 4,8-10: „Duch Święty mówi,  przez usta świętego Piotra apostoła do kapłanów, przełożonych ludu i do całego ludu.”
Dzieje Apostolskie 4,12: „I nie ma w nikim innym zbawienia albowiem nie ma żadnego innego imienia pod niebem, danego ludziom, przez które moglibyśmy być zbawieni.”
1 List do Tymoteusza 2,5-6: „Albowiem jeden jest Bóg, jeden też pośrednik między Bogiem a ludźmi, człowiek Chrystus Jezus. „  Który siebie samego złożył jako okup za wszystkich, aby o tym świadczono  we właściwym czasie.”
1 List św. Jana 2,1-2: „Dzieci moje to wam piszę, abyście nie grzeszyli. A jeśli kto zgrzeszył, mamy orędownika u Ojca Jezusa Chrystusa, który jest sprawiedliwy.”
List do Hebrajczyków 7,24-25: Pan Jezus poucza i ostrzega: Ale Ten sprawuje kapłaństwo nieprzechodnie, ponieważ trwa na wieki. Dlatego też może zbawić  na zawsze tych, którzy przez niego przystępują do Boga, bo żyje zawsze aby się wstawiać za nimi.
List do Hebrajczyków 2,1-3: Pan Jezus ostrzega i poleca wszystko  dokładnie i pilnie sprawdzać ze Słowem Bożym-Biblia Katolicka. „Dlatego jest konieczne abyśmy z jak największą pilnością zwracali uwagę na to, cośmy słyszeli, abyśmy przypadkiem nie zeszli z drogi na bezdroża. (Nie zostali oszukani). Jeśli bowiem objawiona przez aniołów  mowa była mocna(i nie naruszalna) a wszelkie przekroczenie i nieposłuszeństwo otrzymało słuszną zapłatę, jakże my unikniemy kary jeśli nie będziemy się troszczyć  o tak wielkie zbawienie?(jeżeli zlekceważymy tak wielkie zbawienie?)
List do Kolosan 2,3-8.10: "Pan Jezus  też ostrzega  przed lekceważeniem  czytania i sprawdzania. „W nim wszystkie skarby mądrości i wiedzy są ukryte. Baczcie(czuwajcie i strzeżcie się), aby was kto nie zagarnął  w niewolę przez filozofię będącą czczym oszustwem opartą na ludzkiej tylko tradycji na żywiołach świata a nie na Chrystusie. Gdyż w nim mieszka  cieleśnie  cała pełnia  boskości  i macie  pełnię w nim. On(Jezus Chrystus) jest głową wszelkiej nadziemskiej  władzy i zwierzchności.”
List do Kolosan 1,8: „ On także jest Głową Ciała, Kościoła.”
List do Galacjan 1,7-8: „Chociaż innej ewangelii nie ma, są tylko pewni ludzie, którzy was  niepokoją i  chcą przekręcić ewangelię  Chrystusową. Ale  choćbyśmy nawet my  albo anioł  z nieba zwiastował  wam ewangelię odmienną od tej, którą  myśmy  wam zwiastowali , niech będzie przeklęty!
List do Galacjan 6,7: "Ostrzega nas: Nie błądźcie, Bóg się nie da z Siebie naśmiewać”
Dla Boga  możliwe jest wszystko. Ale to my  decydujemy, czy  chcemy poddać się Jego prawom i uzyskać pomoc  i wolność od grzechu, zniewolenia i przekleństwa!

Pomódl się szczerze tą modlitwą bo Pan Bóg zna myśli ludzi:
"Panie Jezu Chryste, ja przychodzę do Ciebie takim jakim jestem. Wierzę, że umarłeś za mnie  i wykupiłeś  mnie. Przyjdź, proszę i zamieszkaj  w moim sercu  oraz wybacz  mi wszystkie moje grzechy, i uwolnij mnie od każdego przekleństwa i zniewolenia. Ja  akceptuję  Ciebie  jako  mojego Zbawiciela i Pana. Dziękuję Tobie, że jestem  teraz nowym  stworzeniem i dzieckiem  Bożym i należę  na zawsze  do Boga. Dziękuję Tobie  za nowe życie. Pomóż mi  żyć zgodnie  z Twoją wolą  i Słowem Bożym." Amen.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zapraszam do komentowania i wyrażania opinii na temat artykułów,które najbardziej Cię dotknęły na blogu.