sobota, 20 grudnia 2014

Czy znasz swoją przyszłość?

Drogi Przyjacielu/Przyjaciółko!
Czy zastanawiałeś się już nad tym do jakiej grupy ludzi należysz? Jest ich oczywiście wiele, ale może  zaliczasz się do tej najpopularniejszej: po prostu do ludzi skromnych. Nikt nigdy nie ma Ci nic do zarzucenia, żyjesz   w zgodzie z otoczeniem. Interesujesz  się przede wszystkim  swoimi   najbliższymi, swoim zawodem. A co się tyczy  religii? Powiadasz: Wierzę tylko  w to, co  widzę, co mogę dotknąć. Żyjesz  więc dniem codziennym, bowiem życie  ma się  tylko jedno. No właśnie, życie ma się tylko jedno, a potem?  Powiadasz: nic tzn. śmierć, koniec……. Jednak  dane Ci będzie przeżyć rozczarowanie. Przekonasz się, jak błędne było takie myślenie. W  konfrontacji(walce, bitwie)z dzisiaj niezrozumiałym  światem  pośmiertelnym  przyznasz, że Biblia ma rację. Życie  nie kończy się śmiercią! Co się później dzieje? Przeczytaj w Biblii:
Objawienie Jana 20,15: „Jeżeli ktoś  nie był zapisany  w księdze żywota, został  wrzucony do jeziora ognistego.”
Istnieje jednak inna możliwość , która prowadzi do życia wiecznego! Życie ludzkie  ma wtedy sens, gdy jest podporządkowane  swojemu Stwórcy. A  Jego zamiarem  jest, aby  każdy człowiek  mógł się  znaleźć w księdze  żywota .Wybór sposobu życia pozostawił jednak nam samym. Stojąc przed Jezusem Chrystusem, jesteśmy w stanie zrozumieć, że każdy jest grzesznikiem. To, za kogo  się sam lub  inni mnie uważają, nie ma przed Jezusem  znaczenia. Także  na Twoje życie składają się  nie tylko superlatywy-dobre, lecz i rzeczy złe-grzechy. Ale nie chcesz przecież wkroczyć w wieczność z takim bagażem! Istnieje tylko jedna osoba, która jest w stanie i chce Ci pomóc-JEZUS CHRYSTUS . Możesz  prosić Bożego Syna, jedynego Zbawiciela, aby On sam uwolnił Cię  z grzechów. Krew Jezusa  została   przelana, aby  każdy pragnący  się ukorzyć  przed Bogiem, mógł oczyścić  się ze swojej  winy i otrzymać dar zbawienia, dar życia wiecznego. Jezus  oferuje Ci swoją niezwykłą przyjaźń, której owocem jest  wieczność wśród  zbawionych.
List do Rzymian 10: 9: „ Bo jeśli ustami swoimi wyznasz, że Jezus jest Panem i uwierz w sercu  swoim, że Bóg  wzbudził  Go  z  martwych, zbawiony będziesz.”
Chodzenie do kościoła czy uczestnictwo w różnych praktykach, nie zapewni Ci zbawienia. To  czego potrzebujesz, aby zdobyć pewność  szczęśliwej przyszłości, to  osobisty  kontakt z JEZUSEM CHRYSTUSEM. Uznając Go za swojego Pana, oddajesz się pod Jego  kierownictwo. On zmieni Twoje  serce, zaspokoi  pragnienia, pozwoli  przeżywać radość  jakiej  dotąd  nie znałeś.  Sprawi wreszcie, że  Twoje imię będzie zapisane  w księdze życia. Twoja droga życia  musi więc  prowadzić Cię  ku śmierci.  Do jakiej zatem  grupy  ludzi chcesz  należeć?  Do tej, która mknie  ku katastrofie, czy   do  grona zbawionych w Jezusie? Wyboru dokonaj  jeszcze dzisiaj!
Czytajcie Biblię- Słowo Boże(Pismo Święte)
Dla Boga  możliwe jest wszystko. Ale to my  decydujemy, czy  chcemy poddać się Jego prawom i uzyskać pomoc  i wolność od grzechu, zniewolenia i przekleństwa!
Pomódl się szczerze tą modlitwą bo Pan Bóg zna myśli ludzi:
"Panie Jezu Chryste, ja przychodzę do Ciebie takim jakim jestem. Wierzę, że umarłeś za mnie  i wykupiłeś  mnie. Przyjdź, proszę i zamieszkaj  w moim sercu  oraz wybacz  mi wszystkie moje grzechy, i uwolnij mnie od każdego przekleństwa i zniewolenia. Ja  akceptuję  Ciebie  jako  mojego Zbawiciela i Pana. Dziękuję Tobie, że jestem  teraz nowym  stworzeniem i dzieckiem  Bożym i należę  na zawsze  do Boga. Dziękuję Tobie  za nowe życie. Pomóż mi  żyć zgodnie  z Twoją wolą  i Słowem Bożym. "Amen.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zapraszam do komentowania i wyrażania opinii na temat artykułów,które najbardziej Cię dotknęły na blogu.