sobota, 20 grudnia 2014

Nowy początek w Jezusie Chrystusie.

Nowy początek w Jezusie Chrystusie:
Chrystus daje nam....:
*Nowe Życie-2 Koryntian 5,17: "Jeśli ktoś jest w Chrystusie, nowym jest stworzeniem, stare przeminęło, oto wszystko stało się nowe." 

Ewangelia Mateusza 10,10: "Jezus mówi: Ja przyszedłem, aby miały życie i obfitowały."
*Nowy Pokój-Ewangelia Jana 14,27:" Jezus mówi: Pokój zostawiam wam, mój pokój daję wam, nie jak świat daje, Ja wam daję. Niech się nie trwoży serce wasze i niech się nie lęka."
List do Filipian 4,7: "Pokój Boży, który przewyższa wszelki rozum, strzec będzie serc waszych i myśli waszych w Chrystusie Jezusie."
*Nową Wolność-Ewangelia Jana 8,31-32.36: "Jezus mówi: Jeżeli wytrwacie w słowie moim, prawdziwie uczniami moimi będziecie i poznacie prawdę, a prawda was wyswobodzi. Jeśli więc Syn was wyswobodzi, prawdziwie wolnymi będziecie."
List do Galacjan 5,1: "Chrystus wyzwolił nas, abyśmy w tej wolności żyli."
*Nową moc-List do Filipian 4,13: "Wszystko mogę w tym, który mnie wzmacnia, w Chrystusie." 
List do Efezjan 6,10-11: "Umacniajcie się w Panu i w potężnej mocy jego. Przywdziejcie całą zbroję Bożą, abyście mogli ostać się przed zasadzkami diabelskimi."
*Nową czystość-List do Galacjan 5,22-25: "Owocem zaś Ducha są: 
-miłość,
-radość,
-pokój,
-cierpliwość,
-uprzejmość,
-dobroć,
-wierność,
-łagodność,

-wstrzemięźliwość.
A ci, którzy należą do Chrystusa Jezusa, ukrzyżowali ciało swoje wraz z namiętnościami i żądzami. Jeśli według Ducha żyjemy, według Ducha też postępujmy."
*Nowe szczęście- List do Rzymian 5,11: "Chlubimy się też w Bogu przez Pana Jezusa Chrystusa, przez którego teraz dostąpiliśmy pojednania."
Ewangelia Jana 16,24: "Jezus mówi: Dotąd o nic nie prosiliście w imieniu moim, proście, a weźmiecie, aby radość wasza była zupełna."
* Nowy stosunek wobec Boga-1 List Jana 3,1: "Patrzcie, jaką miłość okazał nam Ojciec, że zostaliśmy nazwani dziećmi Bożymi i nimi jesteśmy."
List do Rzymian 8,14-16: "Ci, których Duch Boży prowadzi, są dziećmi Bożymi.....Wzięliście ducha synostwa, w którym wołamy:Abba, Ojcze! Ten to Duch świadczy wespół z duchem naszym, że dziećmi Bożymi jesteśmy."
*Nową Ufność- 2 List do Tymoteusza 1,7.12: "Nie dał nam Bóg ducha bojaźni, lecz mocy i miłości i powściągliwości. Wiem,komu zawierzyłem, i pewien jestem tego, że On mocen jest zachować to, co mi powierzono, do owego dnia."
*Nową Nadzieję- Ewangelia Jana 14:2-3:"Jezus mówi: W domu Ojca mego wiele jest mieszkań...Idę przygotować wam miejsce. Ale jeśli pójdę i przygotuję wam miejsce, przyjdę znowu i wezmę was do siebie, abyście, gdzie Ja jestem, i wy byli."
Jak można otrzymać to nowe życie?
Przez wiarę Jezusa Chrystusa.
Chrystus umarł-List do Galacjan 2,20: "Obecne życie moje w ciele jest życiem w wierze w Syna Bożego,który mnie umiłował i wydał samego siebie za mnie."
List do Efezjan 2,8-10: "Łaską zabawieni jesteście przez wiarę, i to nie z was: Boży to dar, nie z uczynków, aby się kto nie chlubił. Jego bowiem dziełem jesteśmy, stworzeni w Chrystusie Jezusie do dobrych uczynków, do których przeznaczył nas Bóg, abyśmy w nich chodzili."
Chrystus żyje-List do Rzymian 4,25:"Jezus, Pan nasz, został wydany za grzechy nasze i wzbudzony z martwych dla usprawiedliwienia naszego."
List do Rzymian 10,9: "Jeśli ustami swoimi wyznasz, że Jezus jest Panem, i uwierzysz w sercu swoim, że Bóg wzbudził go z martwych, zbawiony będziesz.
Ewangelia Jana 14,6: "Jezus mówi: Ja jestem droga i prawda, i żywot."
Ewangelia Mateusza 11,28-30: "Pójdźcie do mnie wszyscy, którzy jesteście spracowani i obciążeni, a Ja wam dam ukojenie. Weźcie na siebie moje jarzmo i uczcie się ode mnie, że jestem cichy i pokornego serca, a znajdziecie ukojenie dla dusz waszych. Albowiem jarzmo moje jest miłe, a brzemię moje lekkie."
Ewangelia Jana 16,33: "Na świecie ucisk mieć będziecie, ale ufajcie, Ja zwyciężyłem świat."
Ewangelia Jana 6,47: "Zaprawdę, zaprawdę powiadam wam, kto wierzy we mnie, ma żywot wieczny."

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zapraszam do komentowania i wyrażania opinii na temat artykułów,które najbardziej Cię dotknęły na blogu.