sobota, 20 grudnia 2014

Cztery sprawy, o których Bóg chce abyś wiedział.

1)Potrzebujesz zbawienia:
List do Rzymian  r. 3w.23: „Gdy wszyscy zgrzeszyli i brak im chwały Bożej.”
 Księga Izajasza r.53 w.6: „ Wszyscy, jak owce zbłądziliśmy, każdy z nas własną drogę zboczył..”
List do Hebrajczyków r. 9w.27: „ A  jak postanowione jest  ludziom, raz umrzeć a potem będzie sąd.”
List do Rzymian  r. 6w.23: „Albowiem zapłatą za grzech jest śmierć, lecz darem łaski Bożej  jest żywot wieczny  w Chrystusie Jezusie, Panu naszym.”
Ewangelia  Jana r. 3 w.3: „Odpowiadając Jezus, rzekł mu: Jeśli się ktoś nie narodzi na nowo, nie może  ujrzeć Królestwa Bożego.”
2) Nie możesz sam siebie zbawić:
List do Galan r.2 w. 16: „Wiedząc wszakże , że człowiek zostaje usprawiedliwiony, nie  z uczynków zakonu (prawa), a tylko  przez wiarę w Jezusa Chrystusa, i myśmy w Jezusa Chrystusa uwierzyli, abyśmy zostali usprawiedliwieni z wiary w Chrystusa, a nie z uczynków zakonu, ponieważ z uczynków zakonu nie będzie usprawiedliwiony żaden człowiek.”
Przypowieści Salomona  r.14 w.12: „Nie jedna  droga zda się człowiekowi prosta, lecz  w końcu prowadzi do śmierci.”
 List do Efezjan r.2 w.8-9: „Albowiem łaską zbawieni jesteście przez wiarę, i to nie z was: Boży to dar. Nie z uczynków, aby się kto nie chlubił .”
 Ewangelia Jana r.14 w.6: „ Odpowiedział mu Jezus: Ja jestem drogą, prawdą i życiem, nikt nie przychodzi do Ojca inaczej jak tylko  przeze mnie.”
Dzieje Apostolskie r.4 w.12: „I nie ma w żadnym innym zbawienia; albowiem  nie ma żadnego imienia pod niebem, danego ludziom, przez które moglibyśmy być zbawieni.”
3) Bóg przygotował dla Ciebie zbawienie:
List do Rzymian r.5 w.8: „Bóg daje dowód  swojej  miłości ku nam przez to, że kiedy    byliśmy grzesznikami, Chrystus  za nas umarł.”
1 List do Tesaloniczan r. 5 w. 9-10: „Gdyż  Bóg nie przeznaczył  nas na gniew, lecz   na osiągnięcie  zbawienia przez Pana naszego Jezusa Chrystusa..”
Ewangelia  Jana r. 3 w. 16: „Albowiem tak   Bóg umiłował świat, że Syna swego    jednorodzonego dał, aby  każdy, kto  weń wierzy nie  zginął, ale miał żywot wieczny..”
Księga  Izajasza r. 53 w.7: „Znęcano się nad nim, lecz on znosił to w pokorze i nie otworzył  swoich ust, jak jagnię na rzeź prowadzone i jak owca przed tymi, którzy ją strzygą, zamilkł i nie otworzył swoich ust.”
1 List Piotra r. 3 w. 8: „A w końcu: Bądźcie wszyscy  jednomyślni, współczujący, braterscy, miłosierni, pokorni.”
List  do Rzymian  r. 6 w.23: „Albowiem
4) Pan  Jezus może zbawić i zachować:
List do Hebrajczyków r. 7 w.25: „Przetoż i doskonale zbawić może tych, którzy przezeń przystępują do Boga, zawsze  żyjąc, aby  orędował za nimi.”
List do Judy r. 24: „A temu, który was może  ustrzec  od upadku i stawić nieskalanych z weselem przed obliczem  swojej chwały .”
List do Hebrajczyków r. 2 w. 18: „ Albowiem, że sam  cierpiał  będąc kuszony, może tych, którzy są w pokusach, ratować.”
2 List do Koryntian r. 5 w. 17: „A tak  jeśli kto jest w Chrystusie, nowym jest stworzeniem; stare rzeczy przeminęły, oto się wszystkie  nowym stały.”
Ewangelia Jana  r. 6 w.37: „Wszystko, co mi daje Ojciec, przyjdzie do mnie, a tego, który przyjdzie do mnie, nie wyrzucę precz.”
List do Hebrajczyków r. 4 w. 16: „Przystąpmy tedy z ufnością do tronu łaski, abyśmy dostąpili miłosierdzia i łaskę  znaleźli ku pomocy  czasu przygodnego.”

Dlatego:
1)Pokutuj:
Dzieje Apostolskie r. 17 w. 30: „Bóg wprawdzie puszczał  płazem czasy niewiedzy, teraz jednak  wzywa wszędzie wszystkich ludzi, aby się upamiętali.”
2)Uwierz:
Dzieje Apostolskie r. 16 w.31: „ A oni rzekli: Uwierz w Pana Jezusa, a będziesz zbawiony  ty i twój dom.”
3)Wyznaj:
List do Rzymian r. 10 w. 9-10: „Bo jeśli ustami swoimi  wyznasz, że Jezus jest Panem, i uwierzysz w sercu swoim, że Bóg wzbudził  go martwych, zbawiony  będziesz. Albowiem sercem wierzy się się ku usprawiedliwieniu, a  ustami wyznaje się ku zbawieniu.”
4) Wzywaj:
List do Rzymian r. 10 w. 13: Każdy bowiem kto wzywa imienia Pańskiego zbawiony będzie.”
Pomódl się szczerze tą modlitwą bo Pan Bóg zna myśli ludzi:
"Panie Jezu Chryste, ja przychodzę do Ciebie takim jakim jestem. Wierzę, że umarłeś za mnie  i wykupiłeś  mnie. Przyjdź, proszę i zamieszkaj  w moim sercu  oraz wybacz  mi wszystkie moje grzechy, i uwolnij mnie od każdego przekleństwa i zniewolenia. Ja  akceptuję  Ciebie  jako  mojego Zbawiciela i Pana. Dziękuję Tobie, że jestem  teraz nowym  stworzeniem i dzieckiem  Bożym i należę  na zawsze  do Boga. Dziękuję Tobie  za nowe życie. Pomóż mi  żyć zgodnie  z Twoją wolą  i Słowem Bożym." Amen.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zapraszam do komentowania i wyrażania opinii na temat artykułów,które najbardziej Cię dotknęły na blogu.