poniedziałek, 14 listopada 2016

Na zawsze bezpieczny. Tylko Jezus jest drogą do Boga.

Ewangelia Jana 6,37.3,16.8,24.11,25-26:Pan Jezus  powiedział:Tego, który do Mnie przychodzi, nie wyrzucę precz. Albowiem tak Bóg umiłował świat, że Syna Swojego Jedynego dał, aby każdy, kto w Niego wierzy, nie zginął, ale miał życie wieczne. Jeśli nie wierzycie, że tp Ja Jestem, pomrzecie w swoich grzechach. Ja Jestem Zmartwychwstanie i Życie, kto wierzy we Mnie, choćby i umarł, żyć będzie. A kto żyje  i wierzy we Mnie, nie umrze na wieki. Czy wierzysz w to?
Rzymian 5,8: Bóg zaś daje dowód swojej miłości ku nam przez to, że kiedy byliśmy jeszcze grzesznikami, Chrystus za nas umarł. Krew Jezusa Chrystusa, Syna Jego oczyszcza nas od wszelkiego grzechu. Albowiem zapłatą za grzech jest śmierć, lecz  darem łaski Bożej jest życie wieczne w Chrystusie Jezusie, Panu naszym. Jezus powiedział:Ja jestrem droga i prawda, i życie, nikt nie przychodzi do Ojca, tylko przeze Mnie wszyscy, którzy jesteście spracowani i obciążeni, a Ja wam sprawię odpocznienie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zapraszam do komentowania i wyrażania opinii na temat artykułów,które najbardziej Cię dotknęły na blogu.