czwartek, 27 kwietnia 2017

5,7 i 10 zasad.

5 Sposobów, , żeby być szczęśliwym(szcęśliwą):
1.Uwolnij twoje SERCE od NIENAWIŚCI.
2.Uwolnij TWÓJ UMYSŁ od ZMARTWIENIA.
3.ŻYJ ZWYCZAJNIE.
4. OCZEKUJ MNIE.
5. MIEJ GŁĘBOKĄ RELACJĘ Z BOGIEM.


7 Sekretów Sukcesu znalazłem(znalazłam) odpowiedź w moim pokoju:

 1.Dach(Sufit powiedział: Celuj wysoko.
2. Wiatrak(Wentylator) powiedział:Bądź świeży, , orzeźwiający-
ok-w porządku...
3.Zegar powiedział:Każda minuta jest cenna.
4. Lustro powiedziało:Zastanów się zanim coś zrobisz.
5. Okno powiedziało:Popatrz na świat.
6. Kalendarz powiedział:Bądź punktualny.
7. Drzwi powiedziały:Pchaj mocno, żeby osiągnąć twój cel.

  10 Rzeczy, które Bóg chce żebyś znał(a) czy pamiętał(a):
1. Ja dam ci odpoczynek.
2. Ja cię wzmocnię.
3. Ja ci odpowiem.
4. Ja wierzę w ciebie.
5. Ja będę ci błogosławił.
6. Ja jestem dla ciebie.
7. Ja cię nie zawiodę.
8. Ja będę cię zaopatrywał.
9. Ja będę z tobą.
10. Ja cię kocham.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zapraszam do komentowania i wyrażania opinii na temat artykułów,które najbardziej Cię dotknęły na blogu.