czwartek, 15 grudnia 2016

Modlitwa.

Jeżeli uznajesz Jezusa za swojego Pana i Zbawiciela oraz chcesz Go przyjąć do swojego serca to pomódl się słowami poniższej modlitwy i oddaj swoje życie w opiekę Jezusowi Chrystusowi.
 
Drogi Ojcze  Niebieski przychodzę dzisiaj do Ciebie w imieniu Jezusa. Wiem, że mnie kochasz i nie odrzucisz mnie ponieważ Twoje Słowo mówi:
"....tego, który do mnie przychodzi nie wyrzucę precz"(Ewangelia Jana 6,37). Dziękuję ci za to. Powiedziałeś równie, że:
Każdy, kto wzywa imienia Pańskiego zbawiony będzie(List do Rzymian 10,13)oraz "Jeśli ustami swoimi wyznasz, że Jezus jest Panem, i uwierzysz w sercu swoim,że Bóg wzbudził Go z martwych, zbawiony będziesz. "Albowiem sercem wierzy się ku usprawiedliwieniu a ustami wyznaje się ku zbawieniu."(List do Rzymian 10,10). Wierzę w mym sercu, że Jezus  Chrystus  jest Synem Bożym. Wierzę, że powstał z martwych dla mego usprawiedliwienia.Wyznaję Go jako mojego Pana i Zbawiciela
Modlitwa: "Panie Jezu, mój Panie i Zbawicielu, wybacz mi wszystkie moje grzechy, wejdź do mego serca i proszę zbaw mnie. "
Amen. 
Bóg w swym Słowie mówi w Ewangelii Jana 1,12):
"Tym zaś, którzy go przyjęli, dał prawo stać się dziećmi Bożymi, tym, którzy wierzą w imię jego." 
A w Ewangelii Mateusza 10,32-33 Pan Jezus powiedział:
"Każdego więc, który mię wyzna przed ludźmi, i Ja wyznam przed Ojcem moim, który jest w niebie;ale tego, kto by się mnie zaparł przed ludźmi, i Ja się zaprę przed Ojcem moim, który jest w niebie."
Wierzę, że Jezus umarł za moje grzechy i zmartwychwstał. Bóg wzbudził  Jezusa z martwych dla mojego usprawiedliwienia.
Wyznaję Jezusa jako mojego Zbawiciela i przyjmuję Go jako mojego Pana." Amen.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zapraszam do komentowania i wyrażania opinii na temat artykułów,które najbardziej Cię dotknęły na blogu.